Badanie rozpoznawalności marki "Lubelskie" - Marketing przy Kawie
Badanie rozpoznawalności marki "Lubelskie"
  • 0
  • 1
7.05.2008

Badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”

W dniach 5– 20 lutego br. Interaktywny Instytut Badan Rynkowych przeprowadził badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”. Tzw. badanie (post-test) zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) i było to drugim badaniem wykonanym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego po badaniu (pre-test) wykonanym w dniach 30 sierpnia – 17 września 2007r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54947 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2008