0 1 0 0 0 5.06.2008ZenithOptimedia stworzył serwis mediowy poświęcony Euro2008Dom mediowy ZenithOptimedia uruchomi specjalny serwis internetowy poświęcony Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej Euro 2008. Od 7 czerwca br. na stronie www.2008euro.zenithoptimedia.pl reklamodawcy, media i dziennikarze biznesowi będą mogli znaleźć informacje dotyczące wyników oglądalności meczy w różnych grupach docelowych oraz dane na temat aktywności marek wokół spotkań Euro2008.
0 1 0 0 0 5.06.2008V edycja Akademii e-SenioraZainteresowanie korzystaniem z internetu wśród seniorów szybko rośnie. Dowodzi tego m. in. popularność organizowanych przez UPC kursów, w trakcie których osoby powyżej 50 roku życia uczą się korzystania z zasobów sieci. Zajęcia tegorocznej edycji Akademii e-Seniora UPC rozpoczęły się na przełomie maja i czerwca br. w pracowniach internetowych UPC w 10 miastach w Polsce. Weźmie w nich udział kolejny 1000 osób powyżej 50-go roku życia, które chcą aktywnie uczestniczyć w życiu społeczności internetowej.
0 1 0 0 0 5.06.2008Telewizyjna kampania promocyjna regionu lubelskiegoPierwsza w historii ogólnopolska telewizyjna kampania promująca region lubelski rusza dziś, 5 czerwca 2008 r., w pięciu kanałach tematycznych: TVN 24, TVN Style i TVN Turbo oraz Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Akcja przygotowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego potrwa dwa tygodnie - od czwartku 5 czerwca do środy 18 czerwca. Stacje TVN wyemitują 175 spotów, a Polsat 140 spotów 30. i 9-sekundowych. Spot nagrała lubelska agencja reklamowa Cumulus.
0 1 0 0 0 5.06.2008„Mistrz Handlu i Usług MasterCard” po raz kolejny dla Agito.plRozstrzygnięto drugą edycję plebiscytu Mistrz Handlu i Usług MasterCard. W tym roku, po raz drugi zwycięzcą w Plebiscycie Internautów okazał się sklep Agito.pl.
0 1 0 0 0 5.06.2008Rebranding marki Badzpierwszy.plMarka Badzpierwszy.pl zmienia identyfikację wizualną. Za zmianą identyfikacji wizualnej marki idzie zmiana filozofii bogatszej o doświadczenia firmy.
0 1 0 0 0 5.06.2008Business Consulting realizuje kampanię dla marki Lebara MobileAgencja Reklamowa Business Consulting Media Miejskie po raz pierwszy w Polsce realizuje kampanię reklamową na nośnikach przewoźnika międzynarodowego.
0 1 0 0 0 5.06.2008Warsztaty Acxiom dedykowane firmom z branży FMCG12 czerwca b.r. w siedzibie MCX w Warszawie odbędzie się spotkanie biznesowe poświęcone praktycznym narzędziom wspierającym wzrost efektywności działań sprzedażowych w branży FMCG.
0 1 0 0 0 5.06.2008Apolonia maskotką Polski podczas Expo 2008 w SaragossieApolonia - tak na imię ma maskotka, którą Euro RSCG 4D przy wsparciu Euro RSCG Sensors zaprojektowała z okazji tegorocznej wystawy Expo 2008, która odbywać będzie się w Saragossie, w Hiszpanii.
0 1 0 0 0 5.06.2008LED-owe cylindry w VeracompWielkoformatowe, cylindryczne ekrany LED 360 stopni, są już dostępne w Polsce. Urządzenia firmy DynaScan do wewnętrznych i zewnętrznych zastosowań wzbogaciły ofertę firmy Veracomp SA.
0 1 0 0 0 5.06.2008„Plaża w mieście” – projekt edukacyjny firmy BiodermaW ramach kampanii "Słoneczny Patrol dla Skóry" firmy Bioderma, pod hasłem "Plaża w mieście" jeszcze przed wakacyjnym sezonem uruchomione zostaną w największych miastach w całej Polsce Letnie Poradnie Eksperckie.