0 1 0 0 0 3.06.2008Nowa promocja marki Twist przygotowana przez Polymus Integrated CommunicationW dniach od 1 czerwca 2008 r. do 31 sierpnia 2008 r. odbywa się akcja promocyjna jogurtów do picia marki Twist. Celem promocji, która skierowana jest do nabywców ostatecznych, jest zwiększenie sprzedaży całej gamy marki Twist.
0 1 0 0 0 3.06.2008Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ promuje program profilaktyki raka piersiŁódzki Oddział Wojewódzki NFZ rozpoczyna kampanię billboardową. Billboardy promują program profilaktyki raka piersi finansowany przez NFZ i Ministerstwo Zdrowia.
0 1 0 0 0 3.06.2008Przed Euro wygrywa SamsungW ramach piłkarskiej gorączki związanej z Euro 2008 polscy klienci-kibice mogą kupić nawet 1,5 mln nowych telewizorów – tak prognozowała kilka tygodni temu Gazeta Prawna.
0 1 0 0 0 3.06.2008Międzynarodowy Festiwal Filmów Turystycznych Tour Film 2008W tym roku, od 16 do 18 października, już po raz 11 odbędzie się Międzynarodowy Festiwal Filmów Turystycznych Tour Film 2008.
0 1 0 0 0 3.06.2008Egmont Polska przygotował magazyn poświęcony marce ZozolePod koniec maja br. na rynku ukazał się nowy tytuł czasopisma dla dzieci „Zozomix” wydawany przez Egmont Polska dla Mieszko S.A. i poświęcony marce Zozole.
0 1 0 0 0 3.06.2008Media Academy – druga edycja już we wrześniu27 września br. rusza kolejna edycja Media Academy, specjalistycznego projektu edukacyjnego dla studentów, którym kierują menedżerowie czołowych firm mediowych na rynku. Program ma na celu otwarcie młodym ludziom drzwi do kariery w branży medialnej, a dla najlepszych uczestników przewidziane są kontrakty w firmach. Szkolenia w ramach Media Akademy będą się odbywać w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
0 1 0 0 0 3.06.2008San Markos rozpoczęła współpracę z SonyAgencja San Markos – Republika Dobrej Marki odpowiada za stworzenie nowych kreacji i adaptacje kampanii światowych dla globalnej marki Sony – telewizorów Bravia, kamer i aparatów cyfrowych.
0 1 0 0 0 3.06.2008Wind Telecom dla Call MediaWind Telecom zakończył wdrożenie systemu Contactis Contact Center dla firmy Call Media – nowopowstałego call center outsourcingowego z Wrocławia.
0 1 0 0 0 3.06.2008MarketPlace Grupa Eskadra dla miasta BiałystokWschodzący Białystok – to hasło, które w najbliższych latach będzie promować stolicę województwa podlaskiego. Strategię promocji i komunikacji marketingowej dla Białegostoku na zlecenie Urzędu Miasta przygotował MarketPlace Grupa Eskadra.
0 1 0 0 0 3.06.2008Marketingowa kampania Eden Springs na lato 2008Z początkiem czerwca Eden Springs rozpoczyna ogólnopolską kampanię marketingową „Radość z sukcesu Twojej firmy ma swoje źródło... w wodzie".