0 1 0 0 0 27.06.2008Agencja Link PR prowadzi kampanię sprzedażową dla firmy ASUS PolskaKampania ruszyła 20 czerwca i jest przeprowadzana w 10 sklepach Saturn na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 27.06.2008E-mailing pod okiem Google AnalyticsFreshMail udostępnił możliwość śledzenia skuteczności wysyłek w Google Analytics.
0 1 0 0 0 27.06.2008Mów do mnie ostro (Adweek)A. A. Newman, Talk Dirty to Me, "Adweek", 23.06.2008Nie jestem do końca przekonany, czy coraz śmielsze programy telewizyjne powodują większą otwartość widzów, czy może media podążają za przemianami w świadomości społeczeństwa i odpowiadają na mniej pruderyjne oczekiwania; jedno jest pewne - język reklam (całej zresztą komunikacji) zmienił się zdecydowanie i do głosu dochodzą przekazy bardziej bezpośrednie, nazywające rzeczy (niemal) po imieniu, często jakże odległe od wcześniejszej subtelności i/lub metaforyczności.
0 1 0 0 0 27.06.2008PRO Media House dla Ministerstwa Rozwoju RegionalnegoW drodze przetargu nieograniczonego dom mediowy PRO Media House wygrał obsługę drugiej części kampanii „Dotacje na innowacje” realizowanej na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Departamentu Zarządzania Programami Konkurencyjności i Innowacyjności.
0 1 0 0 0 27.06.2008LG otwiera Europejskie Centrum Projektowe w LondynieFirma LG Electronics otworzyła nowe Europejskie Centrum Projektowe w Londynie (Covent Garden), którego zadaniem będzie projektowanie produktów na rynek europejski z myślą o wymaganiach i potrzebach konsumentów w Europie. Projektanci LG będą także zajmować się adaptacją produktów, którymi są zainteresowani Europejczycy, ale zaprojektowane zostały poza Europą.
0 1 0 0 0 27.06.2008„Metro” Marką Wysokiej ReputacjiW poniedziałek, 23 czerwca, dziennik „Metro” otrzymał tytuł Marki Wysokiej Reputacji, przyznawany w ramach Niezależnego Rankingu Reputacji Marek w Polsce – Premium Brand.
0 1 0 0 1 27.06.2008Promocja Rexony przygotowana przez Polymus Integrated CommunicationW dniach od 19 czerwca 2008 r. do 2 lipca 2008 r. odbywa się akcja promocyjna dezodorantów marki Rexona Men oraz szamponów Clear realizowana w sieci Tesco.
0 1 0 0 0 26.06.2008Strategiczne zmiany w 9sekund.pl9sekund Sp. z o.o. przeszła proces rebrandingu i począwszy od czerwca 2008 r. występuje pod nową marką - Haxon. Docelowo będzie to marka korporacyjna grupy w skład której wejdą serwisy: 9sekund.pl, Viglo.pl, Spedytor.biz oraz Gruunty.pl
0 1 0 0 0 26.06.2008Ekologia w Dworze ArtusaW toruńskim Dworze Artusa w dniach 8 - 10 października 2008 roku odbędzie się jubileuszowe, V "Forum Ekologiczne Branży Chemicznej".
0 1 0 0 0 26.06.2008Yellow dla Grupy Kęty SAAgencja reklamowa i marketingowa Yellow Group z Gdyni wygrała postępowanie przetargowe na projekt i wykonanie Raportu Rocznego dla Grupy Kęty SA.