Agencja Link PR prowadzi kampanię sprzedażową dla firmy ASUS Polska
  • 0
  • 1
27.06.2008

Agencja Link PR prowadzi kampanię sprzedażową dla firmy ASUS Polska

Kampania ruszyła 20 czerwca i jest przeprowadzana w 10 sklepach Saturn na terenie całej Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2008

Mów do mnie ostro (Adweek)

A. A. Newman, Talk Dirty to Me, "Adweek", 23.06.2008

Nie jestem do końca przekonany, czy coraz śmielsze programy telewizyjne powodują większą otwartość widzów, czy może media podążają za przemianami w świadomości społeczeństwa i odpowiadają na mniej pruderyjne oczekiwania; jedno jest pewne - język reklam (całej zresztą komunikacji) zmienił się zdecydowanie i do głosu dochodzą przekazy bardziej bezpośrednie, nazywające rzeczy (niemal) po imieniu, często jakże odległe od wcześniejszej subtelności i/lub metaforyczności.