0 1 0 0 0 28.08.2008Lublin. Wielkie Dzieje się1 września Lublin rozpoczyna kolejny etap wdrażania strategii marki miasta. Tym razem będzie to kampania promująca miasto jako kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 roku. Kampania Lublin. Wielkie Dzieje się będzie drugą, po majowej Lublin. Nieziemski klimat, miesięczną kampanią billboardową w Warszawie.
0 1 0 0 0 28.08.2008Rząd RP zaprasza do współtworzenia strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnegoPięć największych polskich portali internetowych – Gazeta.pl, Interia.pl, o2.pl, Onet.pl, WP.pl, docierających łącznie do 99% polskich internautów – przeprowadzą wśród użytkowników polskiego Internetu wspólną ankietę. Na prośbę MSWiA zbadają w niej oczekiwania i opinie internautów dotyczące kierunków rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce.
0 1 0 0 0 28.08.2008Wielki Finał Kinder + SportW dniach 30-31 sierpnia w hali Widowisko-Sportowej w Zabrzu odbędzie się Finał Ogólnopolskich Rozgrywek o Puchar Kinder + Sport. Młodzież walczyć będzie o Puchar Kinder + Sport oraz wyjazd do klubu Sebastiana Świderskiego “Lube Bancha Macerata” we Włoszech. Do programu wyjazdu należy m. in. trening z Sebastianem oraz wizyta na meczu jego drużyny.
0 1 0 0 0 28.08.2008Link4 i Autochodzik zapraszają na International Porsche FestiwalW najbliższy weekend w dniach 29- 31 sierpnia w Poznaniu odbędzie się International Porsche Festival - IX Zlot Porsche Club Poland.
0 1 0 0 0 28.08.2008Metaxa sponsorem After Hours “Bio and Balance” Radia PIN27 sierpnia, Metaxa rozpoczęła współpracę z Radiem PIN przy imprezach z cyklu After Hours. W jej efekcie, marka była obecna podczas imprezy „Bio and Balance” w warszawskiej Restauracji Porta 13.
0 1 0 0 0 28.08.2008Polska agencja badawcza Inquiry w globalnej sieci OPOCOne Planet One Call (OPOC), międzynarodowa sieć badawcza, wybrała reprezentanta na Europę Środkowo-Wschodnią. Została nią polska agencja badawcza Inquiry, prowadząca badania marketingowe w tym regionie od czterech lat. W ramach OPOC Inquiry będzie odpowiadać za realizację wszystkich projektów badawczych w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 0 0 28.08.2008GoodFellows ma 3 nowych klientówAgencja GoodFellows advertising, PR and event service zdobyła trzech nowych klientów w wyniku wygranych przetargów. Firmę Polkomtel i Teva pozyskał dział event service, natomiast dział - advertising service nawiązał współpracę z marką Biofix należącą do firmy Biofluid.
0 1 0 0 0 28.08.2008inplusPR przygotuje Bal BudowlańcaOd 14 lat skierniewicka firma Mirbud S.A. organizuje Święto Budowlańca. W tym roku zaproszonych zostało 660 osób – przedstawicieli władz miasta, firm budowlanych oraz pracowników firmy. Po raz pierwszy przygotowanie całej imprezy zostało powierzone firmie zewnętrznej.
0 1 0 0 0 28.08.2008easyJet zdobywcą tytułu najlepszej niskokosztowej linii lotniczejW dorocznym plebiscycie OAG Airline Industry Awards 2008 (branżowe nagrody doceniające osiągnięcia linii lotniczych) easyJet został zwycięzcą w kategorii najlepsza niskokosztowa linia lotnicza na świecie. Te prestiżowe wyróżnienia przyznawane są najbardziej cenionym i innowacyjnym przewoźnikom, przy czym ocena poziomu oferowanych usług należy do konsumentów z grupy regularnie podróżujących pasażerów tzw. frequent flyers.
0 1 0 0 0 28.08.2008Bochnia Bez PapierosaStowarzyszenie Manko - pomysłodawca i organizator ogólnopolskiej kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl, zaprasza na prozdrowotną imprezę plenerową na Rynku w Bochni Impreza odbędzie się w sobotę 30 sierpnia, w godzinach od 12.00 do 17.00. Bochnia, jako pierwsze po Krakowie miasto Małopolski zorganizuje w swoim mieście taką imprezę. Będzie ona też zapowiedzią ogólnopolskiego cyklu eventów z Lokalem Bez Papierosa.