0 1 0 0 0 18.09.2008V2Media – internetowa sieć reklamy video17. września 2009r. na konferencji prasowej w Silver Screen przy ul. Puławskiej w Warszawie zostało ogłoszone powstanie V2Media – pierwszej w Polsce internetowej sieci reklamy video. V2Media będzie koncentrować się na planowaniu i sprzedaży internetowych kampanii reklamowych opartych na video oraz consultingu w zakresie technologii, kreacji i produkcji form video na potrzeby Internetu.
0 1 0 0 0 18.09.2008Pomysł na banana – kampania promocyjna firmy ChiquitaNa początku października ruszy kampania promocyjna firmy Chiquita. Celem kampanii jest zachęcenie miłośników dobrego jedzenia do włączenia do swojego stałego menu bananów. Na najbardziej kreatywnych czekają atrakcyjne nagrody – 4 tysiące książek kucharskich Chiquita oraz nagroda główna – aranżacja kuchni marzeń.
0 1 0 0 0 18.09.2008Agencja Smolar promuje Meble VoxHostessy Agencji Smolar ubrane w tradycyjne japońskie stroje promują nową kolekcję Kokeshi z oferty Vox Meble.
0 1 0 0 0 18.09.2008Wzornictwo jako element wzrostu konkurencyjności firm6 października (czwartek) w godzinach 10.30- 15.20 w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie ul. Świętojerska 5/7 odbedzie się 3 Konferencja Klubu Przedsiębiorców - Wzornictwo jako element wzrostu konkurencyjności firm.
0 1 0 0 0 18.09.2008Srebrna Łyżeczka z Shade DesignWraz z nadejściem jesieni, ruszyła jesienna cześć kampanii marki Srebrna Łyżeczka.
0 1 0 0 0 18.09.2008Reklamy w mediach Agory licytowane na rzecz Komitetu Ochrony Praw DzieckaOd 8 września trwa specjalna licytacja miejsc reklamowych przekazanych przez Agorę na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. W akcji biorą udział tytuły prasowe: "Dziecko", "Poradnik Domowy", "Gazeta Wyborcza" i "Wysokie obcasy".
0 1 0 0 0 18.09.2008Ruszyła kampania Platinum TowersRuszyła kampania reklamowa powstających w Warszawie luksusowych wież apartamentowych Platinum Towers.
0 1 0 0 0 17.09.2008Eksperci Adv.pl o e-marketinguE-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji to efekt pracy praktyków e-marketingu tworzących Grupę Adv.pl. Książka zostanie wydana przez Wydawnictwo Helion i pojawi się na półkach księgarni jeszcze na jesieni 2008.
0 1 0 0 0 17.09.2008Ile PR-u jest w polityce: rekordowy raport PRotoSierpniowy raport o wizerunku branży PR w mediach powstał na podstawie aż 364 publikacji związanych z PR-em, to o ok. 31% więcej niż w lipcu oraz o 7% więcej niż w rekordowym w tym roku kwietniu.
0 1 0 0 0 17.09.2008Taxi-Ad Polska realizuje kampanię dla marki KrólewskieZ początkiem września 2008 roku ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Szalik”. Na 200 warszawskich taksówkach pojawiły się naklejki na tylnej szybie z logo marki Królewskie.