0 1 0 0 0 9.09.2008IQ Marketing dla marki Skoda SuperbSkoda Auto Polska rozpoczyna kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy model samochodu - Skoda Superb. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizacje kampanii BTL odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 8.09.2008Max-Fliz nowym klientem Times Square Net PRMax-Fliz rozpoczął współpracę z agencją Times Square Net PR. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo komunikacyjne oraz opracowywanie i publikację materiałów prasowych, zwłaszcza w Internecie.
0 1 0 0 0 8.09.2008Ekspansja NetSprint na rynki zagraniczneNetSprint przeprowadził pierwsze poza Polską wdrożenie systemu reklamy kontekstowej NetSprint Adserver. Klientem jest litewska firma Textads, do której należy największa sieć reklamy kontekstowej działająca na Litwie, Łotwie i w Estonii. Dzięki stworzonemu przez firmę rozwiązaniu, Textads może zarządzać emisją reklam na kilkuset litewskojęzycznych serwisach internetowych. Do końca września system będzie obsługiwał również łotewskie i estońskie strony internetowe współpracujące z Textads.
0 1 0 0 0 8.09.2008BCMFD wprowadza na polski rynek biżuterię ChaumetAgencja BCMFD media communications na zlecenie Hermitage Boutique, jedynego dystrybutora marki w kraju, będzie odpowiedzialna za oprawę medialną oraz organizację uroczystego launch’u francuskiej biżuterii Chaumet w Polsce.
0 1 0 0 0 8.09.2008PRoto.pl i Archibald uczą PR-u po angielskuZ początkiem roku szkolnego portal PRoto.pl i Centrum Języka Angielskiego Archibald rozpoczynają projekt internetowych porad języka angielskiego z zakresu PR-u, promocji, marketingu i dziennikarstwa. Korzystać z nich mogą wszyscy subskrybenci bezpłatnego newslettera PRoto.pl. Porady w formie lekcji ukazywać się będą co dwa tygodnie w piątki.
0 1 0 0 0 8.09.2008Media Concept dla marki KrólewskieDom mediowy Media Concept zaplanował i kupił kampanię reklamową piwa Królewskie, pod hasłem „Szalik”.
0 1 0 0 0 8.09.2008I Forum Polskiego ProduktuJesienią Gdańsk będzie gospodarzem niezwykłego wydarzenia. Top managerzy i prezesi największych polskich firm spotkają się po to, żeby wspólnie zastanowić się co można jeszcze zrobić dla rozwoju polskich produktów. Ojcowie sukcesu rodzimych marek, wizjonerzy, którzy odnieśli sukces po raz kolejny staną przed poważnym wyzwaniem; Jak podnieść samoocenę Polaków tak żeby z dumą używali polskich marek i polecali je innym.
0 1 0 0 0 8.09.2008Agencja Smolar zorganizowała konkurs dla marki Tchibo9 września w marketach sieci Selgros ruszył konkurs przygotowany przez Agencję Smolar dla marki Tchibo Family. Do zdobycia jest ponad 30 cennych nagród, a główna wygrana to Opel Corsa.
0 1 0 0 0 8.09.2008Zmiana wizerunku Domu Kredytowego NotusZmiana logo, rebranding oddziałów, wymiana materiałów informacyjnych oraz całkowicie nowa kreacja w komunikacji marketingowej to najważniejsze elementy liftingu wizerunku Domu Kredytowego Notus. Pierwsze zmiany widoczne będą już od września.
0 1 0 0 0 8.09.2008Albedo dla marki OwocudoMarwit zdecydował się na kampanię wizerunkową swoich nowych soków typu smoothie – Owocudo. Przetarg wygrała poznańska agencja Albedo, która odpowiedzialna jest za strategię pozycjonowania i komunikacji Owocudo.