0 1 0 0 0 2.10.2008Vattenfall zbiera podpisy dla klimatu30 września wystartowała organizowana przez Vattenfall kampania „Podpis dla klimatu”. Przez 3 miesiące, obywatele 5 europejskich krajów, w tym Polski, mają możliwość złożenia podpisów pod manifestem klimatycznym i wyrażenia w ten sposób poparcia dla walki ze zmianami klimatu. Inicjatywie towarzyszy kampania wizerunkowa – jedna z największych w całej historii obecności firmy na polskim rynku.
0 1 0 0 0 2.10.2008Galposter dla SuzukiGalposter Sp. z o.o. jest w trakcie realizacji pierwszego etapu projektu zakładającego produkcję nośników reklamowych nowego typu (Totemy Dojazdowe Suzuki) dla dealerów Suzuki. Sieć nośników Suzuki powstaje na podstawie prototypu przygotowanego przez Galposter.
0 1 0 0 0 2.10.2008FreshMail chce, aby każdy przekonał się samW związku z protestami konkurencji wywołanymi określeniami „najtańszy” i „najnowocześniejszy”, zespół FreshMaila wycofał je ze swojej komunikacji marketingowej i zdecydował się udostępnić wszystkim nowym użytkownikom możliwość darmowego sprawdzenia systemu w pełnej wersji.
0 1 0 0 0 2.10.2008Z Nice na ekspedycjęNice Polska wychodzi z nową propozycją do sieci partnerów handlowych. Program, pod hasłem „Ekspedycja Sahara – śladami Luka Skywalkera”, ruszył 1 września i potrwa do końca listopada 2008.
0 1 0 0 0 2.10.2008Gazeta w komórce? – badania preferencji i potrzeb użytkownikówNa konferencji zorganizowanej przez fundację ProMedia w dniu 30.09 br. w Centrum Prasowym PAP zostały przedstawione wyniki badań preferencji i potrzeb użytkowników telefonii komórkowej dot. mobilnego Internetu przeprowadzone przez firmę UseLab na zlecenie firmy GoMobi!
0 1 0 0 0 2.10.2008Rusza Akademia MomentumAkademia Momentum, projekt edukacyjno-rozwojowy dla pracowników Momentum Worldwide rusza 2 października. W ramach akademii pracownicy agencji będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami związanymi z ich pracą. Szkolenia będą prowadzili eksperci z wielu dziedzin powiązanych z działalnością agencji marketingu zintegrowanego jak marketing, psychologia, strategia, ekonomia czy nowoczesne technologie.
0 1 0 0 0 2.10.2008Pulsujące plakaty promują Coca-Colę ZeroPulsujące plakaty zamontowane na citylightach AMS promują nową Coca-Colę Zero. Niestandardowa kampania, która potrwa przez cały październik, poprzedza premierę nowego, długo oczekiwanego filmu z serii o przygodach Jamesa Bonda.
0 1 0 0 0 2.10.2008Data Solutions dla Navo PGDPod hasłem „Punkt dla Mamy” agencja marketingu relacji Data Solutions przygotowała drugą edycję programu motywacyjnego firmy Navo PGD – partnera strategicznego Procter & Gamble.
0 1 0 0 0 1.10.2008Kampania reklamowa filmu „Świadectwo”1 października rozpoczyna się kampania promocyjna filmu „Świadectwo”. Obejmie ona spoty telewizyjne i radiowe oraz reklamę w prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie i kinach.
0 1 0 0 0 1.10.2008Narodowe Centrum Sportu członkiem Warsaw Destination AllianceNarodowe Centrum Sportu, spółka odpowiedzialna za budowę Stadionu Narodowego, została członkiem fundacji Warsaw Destination Alliance. Tym samym dołączyła do grona firm i instytucji, które w ramach WDA wspólnie dążą do budowania pozytywnego wizerunku Warszawy na świecie oraz wspomagania rozwoju miasta.