0 1 0 0 0 29.09.2008Mistrzostwa Carrera z Communication UnlimitedAgencja Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z firmą Carrera. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem są Mistrzostwa Carrera Galerii Bałtyckiej, które odbywają się w Gdańsku w terminie 25.09 – 12.10.2008.
0 1 0 0 0 29.09.2008Pinnacle wybiera Euro RSCG SensorsAgencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z firmą Pinnacle. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną firmy w Polsce.
0 1 0 0 0 29.09.2008Cafe Monitor 2008 – raport ARC Rynek i OpiniaJako pretekst lub dodatek do spotkań towarzyskich - kawa przyciąga do kawiarni sieciowych już 60% Polaków. Najczęściej pijemy ją w domu lub u znajomych (65%). Jeśli w kawiarni to rzadko w samotności. Klientem kawiarni sieciowej są głównie kobiety, a do ulubionych lokali prowadzi je przede wszystkim smak oferowanych tam napojów – czytamy w raporcie instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia Cafe Monitor 2008.
0 1 0 0 0 29.09.2008Wymieniany przez ekspertów – jesienna odsłona kampanii olejów PlatinumW październiku startuje najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum pod hasłem „Wymieniany przez ekspertów”. Kampania jest kontynuacją wiosennych działań reklamowych wpisując się w długofalową strategię marki bazującą na ekspertach i autorytetach w dziedzinie motoryzacji oraz wątku edukacyjnym. Bohaterem tegorocznych działań marketingowych Platinum jest ambasador marki Maciej Wisławski – ikona polskiej motoryzacji i jeden z najbardziej utytułowanych polskich pilotów rajdowych.
0 1 0 0 0 29.09.2008Nowa strategia firmy External Services z Grupy BCCNależąca do Grupy BCC, spółka External Services skoncentruje się na świadczeniu usług outsourcingu procesów biznesowych (BPO) dla dużych i średnich przedsiębiorstw w oparciu o systemy SAP.
0 1 0 0 0 29.09.2008Data PR dla Akademii Tańca ShockData Public Relations rozpoczyna współpracę z krakowską Akademią Tańca Shock Mode. Agencja zajmie się kształtowaniem wizerunku firmy i doradztwem strategicznym.
0 1 0 0 0 29.09.2008Rusza kampania reklamowa nowego funduszu BPH: BPH FIZ Korzystnego KursuOd poniedziałku – 29 września br. – rozpoczyna się kampania promująca nowy produkt BPH TFI – BPH FIZ Korzystnego Kursu. Kampania prowadzona będzie w prasie, Internecie oraz w punktach sprzedaży i potrwa do końca zapisów na certyfikaty, czyli do 24 października br. Kreację przygotowała Agencja Walk The Line.
0 1 0 0 0 29.09.2008Targi Dobrych Praktyk CSR29 października w Warszawie odbędą się Targi Dobrych Praktyk CSR organizowane w ramach Forum Odpowiedzialnego Biznesu 2008.
0 1 0 0 0 29.09.2008Pierwszy śnieg w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i WrocławiuNa klientów odwiedzających 20 i 21 września Złote Tarasy w Warszawie i Galerię Kazimierz w Krakowie czekały zaśnieżone samochody. W ten sposób touroperator TUI Poland promował ofertę jednego ze swoich katalogów „Zimowy wypoczynek”. Za przygotowanie i realizację wydarzenia odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.
0 1 0 0 0 29.09.2008Ruszyła nowa kampania promocyjna marki 7DaysRuszyła nowa kampania promocyjna marki 7Days, która potrwa do końca listopada 2008 r.