0 1 0 0 0 6.10.2008Flash PR dla Inkubatora GierAgencja Flash PR podjęła współpracę z firmą EvoWare, twórcą, jedynego w Polsce, innowacyjnego Programu Inkubator Gier. Agencja odpowiadać będzie za stworzenie i realizację strategii wizerunkowej i komunikacyjnej oraz pozyskiwanie sponsorów do Programu IG.
0 1 0 0 0 6.10.2008„Zielony Tydzień” – wspólna akcja Discovery Science i DziennikaW poniedziałek 6 października rozpoczyna się "Zielony tydzień" – wspólna akcja Discovery Science i Dziennika.
0 1 0 0 0 6.10.2008IQ Marketing dla marki RamaUnilever Polska, pod patronatem marki Rama, realizuje ogólnopolską kampanię wizerunkowo-edukacyjną pod hasłem "Rama wspiera WFP - Uśmiech pełną buzią".
0 1 0 0 0 6.10.2008Przez grę do serca klientaFirmy budując swój wizerunek uciekają się często do nietypowych narzędzi, które pozwalają wykreować wokół nich pozytywną siatkę skojarzeń. Przykładem takich działań są umieszczane na stronach firmowych gry internetowe. Dobrze przygotowana i ciekawa gra może ocieplić wizerunek marki, a w perspektywie umożliwia zwiększenie rozpoznawalności oferowanych produktów.
0 1 0 0 0 6.10.20085tka działa w NiemczechAgencja 5tka PR & Marketing Szeptany rozpoczęła współpracę z największym przedstawicielem zakładów mięsnych "Sokołów" w Hamburgu firmą Gala Grosshandel Ltd.
0 1 0 0 0 6.10.2008Festiwal reklamowy Golden Drum – rozpoczęty!Piątego października rozpoczął się tegoroczny 15 Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Golden Drum i Media Meeting.
0 1 0 0 0 6.10.2008Kameleony w ZOO od DekoralaMarka Dekoral, świętująca w tym roku dziesięciolecie swojego istnienia, ufundowała kolorowe kameleony wrocławskiemu ZOO.
0 1 0 0 0 6.10.2008Capgemini rekrutuje z PRO Media HouseWraz z rozpoczęciem roku akademickiego dla Capgemini, firmy w Europie świadczącej usługi w zakresie konsultingu biznesowego, technologicznego i outsourcingu, dom mediowy PRO Media House przygotował kampanię reklamową skierowaną do studentów krakowskich uczelni.
0 1 0 0 0 6.10.2008Śniadania z McDonald’s i Gazetą WyborcząOd 3 października każdy gość restauracji McDonald’s przy zakupie śniadania otrzyma bezpłatnie Gazetę Wyborczą.
0 1 0 0 0 6.10.2008Primum PR w konsorcjum firm wybranych przez PARPKonsorcjum trzech partnerów: Primum Public Relations, Smartlink, oraz Strategis wygrało przetarg publiczny na realizację kampanii dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Projekt dotyczy wdrożenia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) i obejmuje działania z zakresu public relations oraz promocji.