0 1 0 0 0 15.07.2008S4 dla Focus ParkuAgencja Reklamowa S4 S.A., która z firmą Parkridge Retail Poland współpracuje już od 4 lat poszerzyła zakres obsługi tego klienta o działania obejmujące aktywności PR oraz eventowe. Działania realizowane przez nową komórkę S4 związane są z planowanym otwarciem galerii rozrywkowo-handlowej Focus Park w Zielonej Górze.
0 1 0 0 0 15.07.2008Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię Peugeot 207W prasie, radiu, telewizji oraz internecie trwa aktualnie przygotowana przez Euro RSCG Warsaw kampania reklamowa Peugeot 207 w limitowanej serii nice.
0 1 0 0 0 15.07.2008Raport Mobile Multimedia 2008Agencja marketingu mobilnego Telecom Media właśnie opublikowała drugą edycję raportu o polskim rynku cyfrowej rozrywki komórkowej – Mobile Multimedia 2008. Raport przedstawia profil użytkownika telefonu komórkowego oraz stan rynku multimediów w wielu przekrojach – wg operatorów, producentów telefonów komórkowych oraz konsumentów. Wyniki raportu obalają niektóre z popularnych stereotypów m.in. ten, że główną grupą odbiorców cyfrowej rozrywki są dzieci i nastolatki. Bogaty jest także w ciekawe wnioski, jak np.: konsumenci Ery są najmniej multimedialni a najwięcej gier Java pobierają klienci Play.
0 1 0 0 0 15.07.2008Al Jazeera w Onet.plOnet.pl uruchomił serwis z treściami dostarczanymi przez kanał informacyjny Al Jazeera English.
0 1 0 0 0 15.07.2008Odkryjemy Internet na nowo?Według najnowszego raportu IDC’s Marketplace Model and Forecast w najbliższych latach możemy nadal spodziewać się dynamicznego wzrostu liczby użytkowników Internetu. Wynika to z coraz większej liczby możliwości dostępu i korzystania z sieci. Czy więcej jednak znaczy lepiej?
0 1 0 0 0 15.07.2008Rémy Martin i Grant’s partnerami turnieju golfowego Volvo Masters AmateurMarki Rémy Martin i Grant’s od czerwca 2008 roku rozpoczęły współpracę z marką Volvo w ramach corocznie organizowanych pikników golfowych, składających się na turniej Volvo Masters Amateur.
0 1 0 0 0 15.07.2008Link 4 na autobusach"Łzy agentów nie dziwią - już ponad 300 000 kierowców przeszło do Link 4" to hasło przewodnie toczącej się obecnie ogólnopolskiej kampanii Link 4 na autobusach.
0 1 0 0 0 15.07.2008Salt & Pepper promuje Pakiet NORDic Banku DnB NORDAgencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kolejną kreację nowego produktu dla Banku DnB NORD S.A. skierowaną tym razem do osób już pracujących bądź zamierzających wyjechać do pracy w Norwegii.
0 1 0 0 0 15.07.2008Pierwszy raport CSR Grupy LotosGrupa Lotos wydała właśnie swój pierwszy raport CSR szczegółowo przedstawiający zaangażowanie koncernu w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Publikacja, prezentująca działalność spółki w latach 2006 – 2007, stanowi początek cyklicznych sprawozdań Grupy Lotos, zgodnych z międzynarodowymi standardami, jakie obowiązują w obszarze komunikacji polityki CSR.
0 1 0 0 0 15.07.2008„Wedding” – telewizyjna kampania marki Carlsberg14 lipca marka Carlsberg rozpoczął najnowszą telewizyjną kampanię wizerunkową zatytułowaną „Wedding”.