0 1 0 0 0 6.10.2008Primum PR w konsorcjum firm wybranych przez PARPKonsorcjum trzech partnerów: Primum Public Relations, Smartlink, oraz Strategis wygrało przetarg publiczny na realizację kampanii dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Projekt dotyczy wdrożenia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) i obejmuje działania z zakresu public relations oraz promocji.
0 1 0 0 0 6.10.2008Jesienne spotkania w Złotych TarasachPod hasłem „Spotkajmy się w Tarasach” ruszyła kolejna, tym razem jesienna kampania centrum handlowego Złote Tarasy.
0 1 0 0 0 6.10.2008„Dźwięki Ściśle Tajne” w Radiu ESKADziś rusza trzecia edycja zabawy Radia ESKA – "Dźwięki Ściśle Tajne". Zabawa będzie trwała pięć tygodni. W sumie słuchacze będą mogli wygrać ćwierć miliona złotych. Za obsługę mobilną projektu odpowiada Supermedia Interactive.
0 1 0 0 0 6.10.2008Burger King z Solski Burson-MarstellerZ początkiem października agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła działania PR dla marki Burger King.
0 1 0 0 0 6.10.2008Szósta edycja spotkania Spodek 2.0Po wakacyjnej przerwie powraca śląski barcamp - Spodek 2.0 czyli nieformalne, otwarte i darmowe spotkanie szeroko pojętej branży IT. Szósta edycja odbędzie się we wtorek, 14 października br. o godzinie 18:00 w Klubie Muzycznym "Cogitatur" w Katowicach, ul.Gliwicka 9a.
0 1 0 0 0 6.10.2008Hand Made wygrywa przetarg na kreację OricoAgencja Hand Made wygrała przetarg na przygotowanie kreacji dla marki Orico, będącej własnością spółki Bakalland SA.
0 1 0 0 0 6.10.2008Nowa kampania telewizyjna marki FortunaMarka Fortuna (Agros Nova) w kampanii telewizyjnej promuje swą nową ofertę soków 100% bez dosypywania cukru i buduje nowy wizerunek. 30-sek. spot reklamowy jest emitowany w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz w kanałach tematycznych.
0 1 0 0 0 6.10.2008Rusza kampania reklamowa „Drukarka za złotówkę w abonamencie”Z początkiem października ruszyła kampania reklamowa projektu ATA INT-LTD. "Drukarka za złotówkę w abonamencie".
0 1 0 0 0 3.10.2008Pierwsi finaliści festiwalu Golden DrumOrganizatorzy Festiwalu Golden Drum przedstawili listę finalistów konkursu na najlepszy plakat promujący i reklamujący nową tożsamość miasta Piran oraz finalistów konkursu na najciekawszy plakat promujący Slowenię "I Feel Slovenia".
0 1 0 0 0 3.10.2008Sponsoring w modzieSportowa rywalizacja w wielu przypadkach byłoby trudna, gdyby nie finansowe wparcie sponsorów. Coraz częściej są to firmy nie mające nic wspólnego z branżą sportową.