0 1 0 0 0 19.12.2008ITBC Communication dla Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiębiorczościAgencja ITBC Communication poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Umowa obejmuje zaprojektowanie opisu przedmiotu zamówienia na opracowanie i wdrożenie strategii promocji Krajowego Systemu Usług, pomoc ekspercką oraz organizację konferencji KSU i szkoleń z zakresu promocji.
0 1 0 0 0 19.12.2008Vena Art dla marki MaxusVena Art przygotowała interaktywną kampanię wchodzącej na polski rynek, brytyjskiej marki samochodów dostawczych Maxus.
0 1 0 0 0 19.12.2008Comarch wdroży system obsługi klienta w sieci CenterNetComarch i CenterNet 12 grudnia 2008 r. podpisały umowę na wdrożenie i obsługę systemu obsługi klienta, rozliczania abonentów i rozliczeń partnerów CenterNetu.
0 1 0 0 0 19.12.2008DiGi Media Store wchodzi na rynek reklamy internetowejW grudniu 2008 r. na polskim rynku internetowym rozpoczął działalność nowy, interaktywny dom mediowy - DiGi Media Store. Firma oferuje klientom doradztwo, planowanie oraz zakup mediów w zakresie regularnych kampanii internetowych typu display, SEM czy e-mail marketing, jak również w zakresie nowoczesnych aplikacji opartych na Internecie, m.in. gier komputerowych, widgetów czy technologii mobilnych.
0 1 0 0 0 19.12.2008Prezent dla szefa (Forbes)M. Kirdahy, So You Have to Get the Boss A Christmas Gift, "Forbes", 12.12.2008(+ In Pictures: 10 Great Gift Ideas for Your Boss)Ostania deska ratunku - poradnik dla bardzo, bardzo spóźnionych (lub nieśmiałych i niezdecydowanych) - by wychodząc z pracy przed Świętami mieć przed oczami uśmiech szefa ;))
0 1 0 0 0 18.12.2008Czy Polacy są filantropami?W 2008 roku 28,6% dorosłych Polaków przekazało pieniądze lub dary rzeczowe na rzecz organizacji pozarządowych, ruchów społecznych lub religijnych. Niewiele mniejszy procent darczyńców odnotowano w 2007 roku. Można uznać, że to dobrą wiadomość: spadek poziomu filantropii, odnotowywany od 2005 roku, zatrzymał się. Z drugiej strony trudno uznać za optymistyczną wiadomość, że procent Polaków, który wsparł finansowo lub rzeczowo organizacje pozarządowe, jest niemal o jedną trzecią niższy niż trzy lata temu
0 1 0 0 0 18.12.2008Jeden stand na wszystkie kampanieFirma Maxibit Polska wzbogaciła swoją ofertę o 2stand — stand z wymienną grafiką drukowaną dwustronnie, który łączy w jednym narzędziu zalety przenośnych systemów wystawienniczych i sprawdza się jako narzędzie POS.
0 1 0 0 0 18.12.2008„OFE jest na całe życie” – nowa kampania ING OFEPoprzez szeroką kampanię marketingową ING zachęca do odpowiedzialnego wyboru otwartego funduszu emerytalnego.
0 1 0 0 0 18.12.2008Reklama online w 2009 w Polsce, UE i USA – prognozyDekoniunktura w światowej gospodarce będzie miała negatywny wpływ na rynek reklamy online w przyszłym roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą?
0 1 0 0 0 18.12.2008Sampling Commercial Union w salonikach prasowych KolporteraKolporter Promocja realizuje ogólnopolski sampling kalendarzyków informujących o możliwości wybrania funduszu emerytalnego Commercial Union w ramach II filaru.