Espresso

16 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2008

Kampania reklamowa dodatku Gazeta Praca i serwisu GazetaPraca.pl

Gazeta Praca, poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej oraz internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl rozpoczynają wspólną kampanię reklamową. Działania promocyjne obejmują TV, radio, outdoor, internet i marketing mobilny. Głównym celem kampanii Gazety Praca jest zwrócenie uwagi odbiorców na aktualność ogłoszeń publikowanych w dodatku. Z kolei GazetaPraca.pl podkreśla, że w internecie ma najwięcej aktualnych ofert.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2008

Blisko 400 Wystawców na RemaDays

IV edycja zgromadziła rekordową liczbę 390 firm z branży reklamowej. Najważniejsze reprezentowane branże to „Technologie druku i znakowania”, „Upominki reklamowe” oraz „Outdoor”. Tak znaczny wzrost liczby wystawców wynika głównie z bardzo dobrej oceny poprzednich edycji, ale przede wszystkim z dużego wzrostu liczby wystawców z sektorów związanych z Outdoorem oraz Technologiami Druku. Liczba wystawców w tych sektorach wzrosła z blisko 60 w poprzedniej edycji, do 170 w czasie tegorocznej edycji targów.

Poprzednie Następne