0 1 0 0 0 9.01.2009Portal WieszJak.pl wydaje cykl książkowych poradnikówPortal poradnikowy WieszJak.pl, należący do spółki Infornext.pl, rozpoczyna wydawanie cyklu książek pod wspólnym tytułem „Poradnik kompletny”.
0 1 0 0 0 9.01.2009San Markos i Gadu-Gadu SA tworzą społeczność na UkrainieNa Ukrainie ruszył nowy portal społecznościowy z forami dyskusyjnymi – Forumy. Agencja San Markos odpowiada za strategię i całokształt działań reklamowych.
0 1 0 0 0 9.01.2009Spółka Gadu-Gadu S.A. zmieniła nazwęSerwisy społecznościowe, platforma radiowa, serwisy rozrywkowe, działalność w innych krajach, usługi telekomunikacyjne, w tym telefonia komórkowa – te liczne aktywności ma bardziej podkreślać nowa nazwa GG Network Spółka Akcyjna (GG Network S.A.), która 30 grudnia ub.r. zastąpiła dotychczasową nazwę spółki Gadu-Gadu S.A. W tym tygodniu spółka otrzymała stosowne dokumenty potwierdzające zmianę nazwy.
0 1 0 0 0 9.01.2009Black&White pracuje dla Müller PolskaPolski oddział niemieckiego koncernu Müller Group powierzył agencji public relations Black&White obsługę medialną wydarzenia, jakim jest wejście marki Müller na polski rynek.
0 1 0 0 0 9.01.2009Digital Signage w salonach Villeroy & BochInternet Media Services S.A. (IMS) na zlecenie firmy Smakkir Photo&Events Productions wyposażył salony Villeroy & Boch w urządzenia do emisji videoprogramów oraz fonogramów - system Digital Signage. Każde urządzenie zostało zaopatrzone w system audio i video IMS.
0 1 0 0 0 9.01.2009FreshMail sprawdzi, czy Twoja wysyłka nie jest spamemDzięki modułowi antyspamowemu użytkownicy FreshMaila będą mogli przed wysłaniem swojej kampanii przetestować ją i sprawdzić czy filtry antyspamowe nie uznają danej wysyłki za niechcianą pocztę.
0 1 0 0 0 9.01.2009Eska, Eska Rock i Radio Wawa partnerami medialnymi WOŚPStacje radiowe z portfolio Grupy Radiowej Time: Eska, Eska Rock i Radio WAWa wspierają antenowo tegoroczną edycję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
0 1 0 0 0 9.01.2009100 lat rektyfikacji w LubliniePolmos Lublin w styczniu br. przeprowadzi kampanię marketingową „4 razy destylowana!” dla wódki 1906. Kampania zostanie wsparta działaniami w prasie handlowej oraz materiałami POS.
0 1 0 0 0 9.01.2009ARBOinteractive Polska zrealizowała kampanię dla marki PhillipsZakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.
0 1 0 0 0 9.01.2009Electrolux ogłasza konkurs „Design na najbliższe 90 lat”Electrolux obchodzi w tym roku 90 rocznicę istnienia. Aby uczcić to wydarzenie, firma zadecydowała, że tematem przewodnim organizowanego w 2009 roku, międzynarodowego konkursu Design Lab będzie “Design na najbliższe 90 lat”.