0 1 0 0 0 27.02.2009Change Integrated w raporcie „The World’s Leading Independent Agencies 2009”Change Integrated znalazła się w tegorocznej edycji raportu "The World's Leading Independent Agencies 2009" przygotowanego i wydanego przez Campaign.
0 1 0 0 0 26.02.2009Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?• Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć? • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
0 1 0 0 0 26.02.2009Rzeszowski Kongres PR po raz ósmyCzołowi przedstawiciele świata public relations, reklamy, nauki, biznesu, administracji i mediów spotkają się podczas najważniejszego wydarzenia branży PR w roku. W dniach 22 – 24 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations.
0 1 0 0 0 26.02.2009„Marketing w Praktyce” podejmuje współpracę z Pomorski-Biznes.pl„Marketing w Praktyce” – miesięcznik praktyków marketingu, nawiązał współpracę z pomorskim portalem biznesowo-informacyjnym Pomorski-Biznes.pl. Porozumienie obejmuje m.in. wspólne akcje reklamowe oraz wymianę treści redakcyjnych.
0 1 0 0 0 26.02.2009Grupa Adweb ogłasza nową strategięGrupa Adweb dynamizuje swój wizerunek. Po niedawnym rozszerzeniu swojej działalności o usługi PR i markę VanguardPR zmienia dotychczasową strategię.
0 1 0 0 0 26.02.2009McCann Erickson wspiera GreenpeaceMcCann Erickson stworzył akcję ambientową dla Greenpeace Polska, wykorzystującą jako nośniki reklamowe brudne auta jeżdżące po drogach Polski.
0 1 0 0 0 26.02.2009PBS DGA udziałowcem Centrum Monitorowania RynkuFirma badawcza PBS DGA Sp. z o.o. została udziałowcem Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o., której dotychczas jedynym udziałowcem był Jakub Bierzyński.
0 1 0 0 0 26.02.2009Unima 2000 partnerem Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w KrakowieUnima 2000 i Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie zawarły bezterminowe porozumienie o współpracy. Dla studentów to okazja, aby w praktyce sprawdzić swoją wiedzę, dla firmy – m.in. możliwość znalezienia najlepszych pracowników. Umowę podpisali prezes zarządu Unima 2000 Krzysztof Kniszner i rektor WSZiB prof. Włodzimierz Roszczynialski.
0 1 0 0 0 26.02.2009Plany reklamowe kanału Planete na rok 2009Kanał dokumentalny Planete planuje w 2009 roku trzy kampanie internetowe, a także specjalną akcję promocyjną z Chilli ZET.
0 1 0 0 0 26.02.2009Polacy w Londynie poznają PoznańPrzedstawiciele władz Poznania oraz wielkopolscy przedsiębiorcy będą przedstawiać zalety miasta Polakom mieszkającym w Anglii. Spotkanie, które odbędzie się 28 lutego w Londynie to część Projektu 12 Miast: "Wracać, ale dokąd?"