McCann Erickson wspiera Greenpeace
  • 0
  • 0
26.02.2009

McCann Erickson wspiera Greenpeace

McCann Erickson stworzył akcję ambientową dla Greenpeace Polska, wykorzystującą jako nośniki reklamowe brudne auta jeżdżące po drogach Polski.

Agencja McCann Erickson przygotowała koncept oraz szablony służące do „wyczyszczenia” kształtów zwierząt, których gatunki zagrożone są wyginięciem, oraz wypisania hasła „Żyją w brudzie, znikną wkrótce” na brudnych samochodach. Szablony dostępne są na stronie organizacji Greenpeace: www.greenpeace.org/poland/zyja-w-brudzie/.

Samochody były znakowane przez działaczy Greenpeace oraz sympatyków organizacji.

Pomysłodawcami projektu są: Wojciech Szpor – art director i Dariusz Samul – copywriter z McCann Erickson. Akcja rozpoczęła się 9 lutego, a zakończy 28 lutego 2009 r.

26 lutego 2009

Reklama
Reklama