0 1 0 0 0 7.04.2009Amako dla Akademii Piłkarskiej 21Amako Sport podpisało umowę z Akademią Piłkarską, 21 która będzie zajmowała się szkoleniem piłkarzy już od najmłodszych lat (pierwszy nabór obejmie dzieci od 6 życia).
0 1 0 0 0 7.04.2009BeeOnline ogłasza konkurs „CVideo Challenge 2009”CVideo Challenge 2009 to pierwsza edycja konkursu dla studentów i absolwentów z całej Polski, którego główną ideą jest zachęcenie osób do stworzenia własnego CV w formie video.
0 1 0 0 0 7.04.2009Jet Events na Targach Gastronomicznych EuroGastroW dniach 25-27 marca 2009, w Centrum Handlowo-Kongresowym MT Polska, odbyły się XIII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro.
0 1 0 0 0 7.04.2009Otwarcie House of Albums w KrakowiePonad 1500 tytułów albumów z zakresu fotografii, sztuki, architektury, designu, wnętrzarstwa, sportu, filmu, muzyki, turystyki i hobby można kupić w nowej księgarni House of Albums. Sklep działa od kwietnia 2009 roku przy ul. Św. Tomasza 25 w Krakowie.
0 1 0 0 0 7.04.2009Marka miejsc bez tajemnicPrzy merytorycznym wsparciu ARC Rynek i Opinia, Kancelaria Doradcza Synergia przygotowała cykl szkoleń dla samorządów - „Zarządzanie marką miejsca”. W programie wykorzystano doświadczenie praktyczne i wiedzę ekspertów z kluczowych dziedzin zarządzania marketingowego. Pomysłodawcy będą starali się o dofinansowanie dla uczestników ze środków unijnych.
0 1 0 0 0 7.04.2009„Kupuj Nasze – są powody do dumy” – powstaje serial reklamowyW ramach kampanii „Kupuj Nasze – są powody do dumy”, prowadzonej przez Demo Effective Launching, powstaje serial reklamowy, w którym będą występować różne polskie firmy i różne polskie marki.
0 1 0 0 0 6.04.2009City Brands: 73% Polaków wskazuje Warszawę jako miasto, w którym łatwo o rozwój zawodowyJak wynika z raportu City Brands przygotowanego przez firmę On Board PR na podstawie badań firmy PBS DGA, Warszawa, Wrocław i Kraków mają najlepszą opinię jako miejsca budowy swojej kariery zawodowej. Na liście miast o największym potencjale w tym względzie, stolicę umieszcza aż 73% dorosłych mieszkańców Polski. Mniej wskazań uzyskują Wrocław (42%) i Kraków (38%).
0 1 0 0 0 6.04.2009Baker&McKenzie współpracuje z Publicis Consultants RowlandBaker&McKenzie Gruszczyński i Wspólnicy Kancelaria Prawna Spółka Komandytowa - jedna z największych, międzynarodowych kancelarii w Polsce - rozpoczęła współpracę z Publicis Consultants Rowland. Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu PR korporacyjnego.
0 1 0 0 0 6.04.2009Grand Prix Kreatura 2009 dla 180heartbeatsW tegorocznej edycji konkursu reklamowego Kreatura agencja 180heartbeats zdobyła Grand Prix za kampanię wprowadzającą notebooki Samsung na polski rynek.
0 1 0 0 0 6.04.2009Rusza ogólnopolska kampania społeczna „Sprawdź, czy Twoje picie jest bezpieczne”7 kwietnia rusza ogólnopolska kampania społeczna „Sprawdź, czy Twoje picie jest bezpieczne”, przygotowana przez Agencję Silberball Warszawa dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.