City Brands: 73% Polaków wskazuje Warszawę jako miasto, w którym łatwo o rozwój zawodowy - Marketing przy Kawie
City Brands: 73% Polaków wskazuje Warszawę jako miasto, w którym łatwo o rozwój zawodowy
  • 0
  • 1
6.04.2009

City Brands: 73% Polaków wskazuje Warszawę jako miasto, w którym łatwo o rozwój zawodowy

Jak wynika z raportu City Brands przygotowanego przez firmę On Board PR na podstawie badań firmy PBS DGA, Warszawa, Wrocław i Kraków mają najlepszą opinię jako miejsca budowy swojej kariery zawodowej. Na liście miast o największym potencjale w tym względzie, stolicę umieszcza aż 73% dorosłych mieszkańców Polski. Mniej wskazań uzyskują Wrocław (42%) i Kraków (38%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2009