0 1 0 0 0 28.04.2009Vision Group z AbbeysAgencja Vision Group w kwietniu 2009 r. rozpoczęła współpracę z firmą Abbeys Europejskie Doradztwo Finansowe. Vision Group odpowiada za kompleksową obsługę w zakresie korporacyjnego public relations.
0 1 0 0 0 28.04.2009Psychologia w służbie reklamy21 kwietnia w siedzibie Business Centre Club w Warszawie odbyło się seminarium Instytutu Cityboard Media pod hasłem „Perswazja komunikatów reklamowych”.
0 1 0 0 0 28.04.2009Konkret PR wspiera akcję charytatywną „Podaj Serce”6 maja 2009 roku o godzinie 20.00 w Sali Kongresowej w Warszawie zakończy się XI edycja niezwykłej akcji pod hasłem „Podaj Serce”, której celem jest pomoc ludziom dotkniętym stwardnieniem rozsianym (SM). Przedsięwzięcie jest projektem charytatywnym, w oprawie medialnej koncertu tancerzom z Zespołu Pieśni i Tańca Uniwersytetu Warszawskiego ,,Warszawianka” pomaga Agencja Konkret PR.
0 1 0 0 0 28.04.2009Szansa na tani sprzęt2 maja o 7.00 startuje akcja „Świat bez VAT” - sieć Media Markt w swoich 38 marketach postanowiła obniżyć ceny o wartość podatku VAT.
0 1 0 0 0 28.04.2009Rusza Henkel Art.Award. 2009Już po raz ósmy Henkel ogłasza konkurs artystyczny Henkel Art.Award., skierowany do twórców z 31 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz Azji Środkowej. W tegorocznej edycji można zgłaszać prace z dziedziny malarstwa, fotografii, rysunku oraz video instalacji. Na zwycięzców etapu międzynarodowego czekają atrakcyjne nagrody: czek na 7000 euro oraz wystawa prac laureata w Wiedniu i kraju ojczystym. Zwycięzca polskiej edycji konkursu otrzyma dodatkowo nagrodę specjalną w wysokości 5000 złotych.
0 1 0 0 0 28.04.2009LOGICSEARCH uczestnikiem szkolenia Google w DublinieBroker SEM LOGICSEARCH wziął udział w pierwszym europejskim szkoleniu Google dla Agencji.
0 1 0 0 0 28.04.2009Advertiva dla Xerox PolskaAgencja Reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Xerox Polska, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach nowej edycji ogólnopolskiego programu Xerox Xtra Club.
0 1 0 0 0 28.04.2009Agencja Hypermedia wspiera działania marki adidasAgencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
0 1 0 0 0 28.04.2009Mlekpol – najwięcej mleka do polskich szkółSpółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała puchar i wyróżnienie Agencji Rynku Rolnego za największą ilość mleka dostarczoną do szkół w programie „Szklanka mleka”. Puchar wręczony został przedstawicielowi Mlekpolu przez Prezesa ARR Władysława Łukasika podczas konferencji zorganizowanej 27 kwietnia br. w Warszawie przez Polską Izbę Mleka.
0 1 0 0 0 28.04.2009Majowa kampania Claritine SPE27 kwietnia ruszyła kampania reklamowa Claritine SPE, leku o działaniu przeciwalergicznym, dostępnym bez recepty.