0 1 0 0 0 8.09.2009Telewizja AXN wspiera reklamowo premierę serialu „Układy”Telewizja AXN wspiera reklamowo premierę serialu "Układy". Celem działań AXN jest poinformowanie widzów o emisji serialu w nowej jesienno – zimowej ramówce.
0 1 0 0 1 8.09.2009Times Square Public Relations na FacebookuAgencja Times Square Public Relations dołączyła do grona użytkowników portalu społecznościowego Facebook. Na jej profilu będzie można znaleźć informacje dotyczące firmy, jej pracowników oraz realizowanych projektów.
0 1 0 0 0 8.09.2009Highlite PR i nowy projekt L.U.C-a – 39/89 Zrozumieć PolskęAgencja Highlite PR podjęła współpracę z artystą Łukaszem Rostkowskim, bardziej znanym jako L.U.C. Wsparcie dotyczyć będzie promocji jego najnowszej płyty „39/89 Zrozumieć Polskę”.
0 1 0 0 0 8.09.2009Konferencja „B2B Forum. Marketing i sprzedaż na rynku przedsiębiorstw”W październiku po raz kolejny organizowana jest w Poznaniu konferencja "B2B Forum. Marketing i sprzedaż na rynku przedsiębiorstw". Konferencję organizuje CentrumB2B, powołane na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w celu pogłębianie badań nad marketingiem i sprzedażą w relacjach biznesowych.
0 1 0 0 0 8.09.2009„Inaczej nie umiemy” – nowa kampania reklamowa BRE BankuZ początkiem września BRE Bank rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 8.09.2009Agencja Rozwoju Pomorza wspiera Samorząd Województwa PomorskiegoPomorskie ma szansę stać się pierwszym województwem w Polsce, w którym zostanie przygotowany i wdrożony system promocji gospodarczej na skalę całego regionu. Samorząd Województwa Pomorskiego i Agencja Rozwoju Pomorza SA (ARP SA) podpisały w maju umowę na realizację projektu "System Promocji i Informacji Gospodarczej Województwa Pomorskiego" (SPiIG) dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego. Już niedługo zostanie ogłoszony przetarg na realizację analizy atrakcyjności inwestycyjnej Pomorza.
1 1 0 0 6 8.09.2009Startuje nowa kampania Simplusa7 września br. ruszyła ogólnopolska kampania Simplusa, która promuje usługę „Swobodny numer”.
0 1 0 0 0 8.09.2009Wirtualne Targi „Health & Beauty”7. września rozpoczęły się wirtualne Targi „Health & Beauty” organizowane przez Online Expo Polska.
0 1 0 0 0 8.09.2009UE inwestuje w tworzenie czasopism konsumenckichW Brukseli opublikowano ostateczne rezultaty trwającego trzy lata projektu UE współfinansowanego przez Komisję Europejską, dotyczącego niezależnych porównawczych testów produktów. Organizacje i czasopisma konsumenckie w Polsce, na Cyprze, w Czechach, Rumunii, Słowenii i na Węgrzech otrzymały wsparcie merytoryczne i finansowe.
0 1 0 0 0 8.09.2009W kinach nowy etap akcji na rzecz wolnej od narkotyków jazdy samochodemRusza kolejny etap kampanii społecznej „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada”. W Multikinie na terenie całego kraju emitowany będzie spot telewizyjny pokazujący, jak zgubne mogą być skutki prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków.