0 1 0 0 0 6.10.2009Piotr Sałata pod opieką Evolution PROd października br. agencja Evolution PR dba o wizerunek medialny znanego stylisty - Piotra Sałaty.
0 1 0 0 0 6.10.2009Ciszewski PR nadaje wspólnie z Radiem ZETCiszewski Public Relations SA rozpoczyna współpracę z EuroZET. Agencja będzie odpowiedzialna za reorganizację działu komunikacji całej grupy.
0 1 0 0 0 6.10.2009FineArt Communications dla Hewitt AssociatesAgencja FineArt Communications wspiera Hewitt Associates w działaniach public relations towarzyszących kampanii employer branding.
0 1 0 0 0 6.10.2009Sodexo Pass – 360° dla BiznesuW połowie września br. pod hasłem „Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie” Sodexo Pass Polska uruchomiło pierwszy etap kampanii reklamowej wspierającej wdrożenie programu 360° dla Biznesu.
0 1 0 0 0 6.10.2009Call2ActionTV podpisuje umowę z TescoFirma Call2Action kontynuuje swój rozwój, podpisując umowę z siecią Tesco, która instaluje 1500 nośników multimedialnych w strefach przykasowych.
0 1 0 0 0 6.10.2009HealthEvent – nowa agencja marketingu medycznegoRosnące zapotrzebowanie w Polsce na specjalistów i specjalistyczne firmy wpisuje się w ogólnoświatową tendencję. Intensywny rozwój każdej dziedziny życia, w tym reklamy, sprawia, że jednej firmie trudno być specjalistą we wszystkim. Ekipa z HealthEvent, agencji eventowej wyspecjalizowanej w marketingu medycznym, przekonuje, iż jej siła to synergia – połączenie środowisk medycznych, marketingowych, mediów i organizacji pozarządowych.
1 1 0 0 0 6.10.2009Samsung promuje interaktywne telewizory w technologii LED„Samsung LED TV – interaktywny i najsmuklejszy telewizor na świecie” – pod takim hasłem rozpoczyna się kampania reklamowa interaktywnych telewizorów Samsung LED TV.
0 1 0 0 0 6.10.2009Mio Grand Tour – program lojalnościowy Mio TechnologyAgencja reklamowa Gemini Nova we współpracy z Mio Technology przygotowała program lojalnościowy Mio Grand Tour, przeznaczony dla partnerów handlowych firmy.
0 1 0 0 0 6.10.2009White Rabbit dla Banku BGŻAgencja White Rabbit jest autorem konceptu kreatywnego oraz mechanizmu konkursu pod nazwą „Kasa Nowa”, promującego konto dla studentów w Banku BGŻ.
0 1 0 0 0 6.10.2009Atlas nowym klientem agencji reklamowej Blue GrassAgencja reklamowa Blue Grass podjęła współpracę z firmą Atlas. Do zadań agencji należy wsparcie kreatywne wytypowanej grupy produktów tej firmy. Pierwszym etapem działań było zaprojektowanie cyklu reklam prasowych systemów ocieplania budynków.