Call2ActionTV podpisuje umowę z Tesco
  • 0
  • 1
6.10.2009

Call2ActionTV podpisuje umowę z Tesco

Firma Call2Action kontynuuje swój rozwój, podpisując umowę z siecią Tesco, która instaluje 1500 nośników multimedialnych w strefach przykasowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2009

HealthEvent - nowa agencja marketingu medycznego

Rosnące zapotrzebowanie w Polsce na specjalistów i specjalistyczne firmy wpisuje się w ogólnoświatową tendencję. Intensywny rozwój każdej dziedziny życia, w tym reklamy, sprawia, że jednej firmie trudno być specjalistą we wszystkim. Ekipa z HealthEvent, agencji eventowej wyspecjalizowanej w marketingu medycznym, przekonuje, iż jej siła to synergia – połączenie środowisk medycznych, marketingowych, mediów i organizacji pozarządowych.