0 1 0 0 0 6.10.2009FineArt Communications dla Hewitt AssociatesAgencja FineArt Communications wspiera Hewitt Associates w działaniach public relations towarzyszących kampanii employer branding.
0 1 0 0 0 6.10.2009Sodexo Pass – 360° dla BiznesuW połowie września br. pod hasłem „Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie” Sodexo Pass Polska uruchomiło pierwszy etap kampanii reklamowej wspierającej wdrożenie programu 360° dla Biznesu.
0 1 0 0 0 6.10.2009Call2ActionTV podpisuje umowę z TescoFirma Call2Action kontynuuje swój rozwój, podpisując umowę z siecią Tesco, która instaluje 1500 nośników multimedialnych w strefach przykasowych.
0 1 0 0 0 6.10.2009HealthEvent – nowa agencja marketingu medycznegoRosnące zapotrzebowanie w Polsce na specjalistów i specjalistyczne firmy wpisuje się w ogólnoświatową tendencję. Intensywny rozwój każdej dziedziny życia, w tym reklamy, sprawia, że jednej firmie trudno być specjalistą we wszystkim. Ekipa z HealthEvent, agencji eventowej wyspecjalizowanej w marketingu medycznym, przekonuje, iż jej siła to synergia – połączenie środowisk medycznych, marketingowych, mediów i organizacji pozarządowych.
1 1 0 0 0 6.10.2009Samsung promuje interaktywne telewizory w technologii LED„Samsung LED TV – interaktywny i najsmuklejszy telewizor na świecie” – pod takim hasłem rozpoczyna się kampania reklamowa interaktywnych telewizorów Samsung LED TV.
0 1 0 0 0 6.10.2009Mio Grand Tour – program lojalnościowy Mio TechnologyAgencja reklamowa Gemini Nova we współpracy z Mio Technology przygotowała program lojalnościowy Mio Grand Tour, przeznaczony dla partnerów handlowych firmy.
0 1 0 0 0 6.10.2009White Rabbit dla Banku BGŻAgencja White Rabbit jest autorem konceptu kreatywnego oraz mechanizmu konkursu pod nazwą „Kasa Nowa”, promującego konto dla studentów w Banku BGŻ.
0 1 0 0 0 6.10.2009Atlas nowym klientem agencji reklamowej Blue GrassAgencja reklamowa Blue Grass podjęła współpracę z firmą Atlas. Do zadań agencji należy wsparcie kreatywne wytypowanej grupy produktów tej firmy. Pierwszym etapem działań było zaprojektowanie cyklu reklam prasowych systemów ocieplania budynków.
0 1 0 0 0 6.10.2009Lidor współpracuje z Best Image PRPoznańska agencja Best Image PR rozpoczęła współpracę z firmą Lidor. Celem nawiązanej współpracy będzie próba wypromowania firmy Lidor jako eksperta i lidera wśród dostawców akcesoriów do motocykli typu chopper, cruiser oraz Hondy Gold Wing.
0 1 0 0 0 5.10.2009Fortress Gifts z dobrą energiąW związku z początkiem astronomicznej jesieni, firma Fortress Gifts zorganizowała akcję mailingową dla swoich klientów. Obecni i potencjalni kontrahenci otrzymali małe paczki z kasztanami.