0 1 0 0 0 7.12.2009Czy celebryci zwiększają efektywność reklam?Gdy reklama dotyczy nieznanej marki odbiorcy zapamiętują ją tak samo, niezależnie od tego czy występuje w niej rozpoznawalna osoba, czy też nieznany model. Wykorzystanie wizerunku sławnej osoby w reklamie firmy znanej konsumentom zwiększa skuteczność przekazu i powoduje jego lepsze zapamiętywanie – informuje Instytut Psychologii Ekonomicznej SWPS.
0 1 0 0 0 7.12.2009Degustacje De’Longhi w punktach sprzedaży27 listopada ruszyła ogólnopolska akcja degustacji, która będzie trwała przez 4 kolejne weekendy w sieciach handlowych Media Markt, Saturn, Mega Avans i Selgros. Na stoiskach czekają na klientów hostessy, które udzielają informacji na temat oferty marki De’Longhi, rozdają ulotki i przede wszystkim przyrządzają kawę z ekspresu automatycznego. Do degustacji używane są ekspresy z linii Magnifica, Perfecta i Primadonna.
0 1 0 0 0 7.12.2009ESKA po raz siódmy otwiera drzwi Mikołajowi7 grudnia na antenie Radia ESKA rusza tegoroczna edycja akcji świątecznej „Otwórz drzwi Mikołajowi”. Działania obejmą całą Polskę i potrwają do 23 grudnia. Partnerem strategicznym akcji jest firma RTV EURO AGD oraz sponsorzy lokalni. Stronę www przygotowała agencja SMI.
0 1 0 0 0 7.12.2009Tusk i Obama przepraszają z przyszłościPrzywódcy państw patrzą z plakatów rozwieszonych w Kopenhadze. Są starsi o 11 lat i przepraszają za to, że nie zrobili nic, by zapobiec zmianom klimatycznym. Wśród portretowanych ośmiu liderów jest również Donald Tusk. W ten sposób Greenpeace wita i prowokuje do działania polityków na szczycie klimatycznym w stolicy Danii - Kopenhadze.
1 1 0 0 0 7.12.20093 Złote Orły i Grand Prix dla San Markos3 Złote Orły i Grand Prix dla agencji reklamowej San Markos za „Kumpla z Przeszłości”. Projekt dotyczący Powstania Warszawskiego otrzymał złote statuetki w kategoriach: Interactive – Interaktywne Działania Reklamowe, Kampania Społeczna 2009, Copywriterzy Roku 2009, oraz Grand Prix festiwalu.
0 1 0 0 0 5.12.2009DESA Unicum interaktywnieDESA Unicum aktywnie komunikuje się z miłośnikami sztuki za pośrednictwem mediów społecznościowych. Są wśród nich Youtube.com, Facebook.com i Goldenline.pl. Wypowiedzi prezesa DESY Unicum można znaleźć na blogu Pb.pl, a już wkrótce będzie można śledzić najciekawsze licytacji dzieł sztuki na Blipie.
0 1 0 0 0 4.12.2009Target BPO zbuduje sieć dla TchiboTarget BPO podpisał umowę z Tchibo Warszawa na usługi outsourcingu sił sprzedaży.
0 1 0 0 0 4.12.2009Nikon rozpoczyna świąteczną kampanię reklamowąRozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa Nikona. Osoby, które w okresie przedświątecznym dokonają zakupu aparatu Nikon D90 z obiektywem 18-105 VR otrzymają bezpłatny egzemplarz CEWE Fotoksiążki, która umożliwia stworzenie spersonalizowanego albumu fotograficznego.
0 1 0 0 0 4.12.2009Gemini Nova współpracuje z IQ PublishingAgencja Gemini Nova rozpoczęła współpracę z IQ Publishing. Agencja jest odpowiedzialna za promocję wybranych produktów firmy: gier tanecznych „Dance Party” oraz serii gier dla dzieci „Miś Hubert”.
0 1 0 0 0 4.12.2009Double Brand dla grupy wydawniczej PublicatAgencja Double Brand rozpoczyna współpracę z grupą wydawniczą Publicat. Pierwszym wspólnie zrealizowanym projektem jest spot reklamowy, promujący nową powieść P.C. Cast i Kristin Cast, zatytułowaną „Naznaczona”.