0 1 0 0 0 4.01.2010„Stolice Regionów” – Lubuskie słabo widoczne w mediachPonad 17,5 tys. publikacji o Gorzowie Wlkp. oraz blisko 19 tys. artykułów na temat Zielonej Góry – tyle pojawiło się informacji o głównych miastach województwa lubuskiego w prasie 2008 roku. Obydwa ośrodki wykazują również niską wartość potencjalnego kontaktu czytelnika prasy z nazwą miasta – (25 i 28 razy).
0 1 0 0 0 4.01.2010Nowe narzędzie dla wydawców sieci NovemSieć afiliacyjna Novem udostępniła swoim wydawcom narzędzie do monitorowania poprawności działania serwerów oraz stron internetowych.
0 1 0 0 0 4.01.2010inplusPR dla DER-MEDWrocławska Agencja inplusPR podjęła współpracę z Centrum Kosmetyczno-Dermatologicznym DER-MED.
0 1 0 0 0 23.12.2009SF1 dla DiageoPod hasłem „Gwiazdy na gwiazdkę. Najlepsze pod choinkę!” Diageo realizuje kampanię wspierającą sprzedaż produktów w okresie przedświątecznym. Za koncepcję i kreację materiałów wykorzystywanych w kanałach sprzedaży odpowiada agencja SF1.
0 1 0 0 0 23.12.2009Magellan Awards 2009 dla kampanii On Board PR i San MarkosDzięki wysokiej ocenie jury konkursu Magellan Awards 2009, program „Zentiva – zmieniamy przyzwyczajenia” znalazł się wśród 50 najlepszych kampanii PR z całego świata. Program „Zentiva – zmieniamy przyzwyczajenie” realizowany przez On Board PR dla firmy farmaceutycznej Zentiva PL został również nagrodzony srebrną statuetką Magellan Award 2009 w kategorii Corporate/Organizational Communication. Z kolei projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live” realizowany przez San Markos we współpracy z On Board PR dla Biura Promocji M.St. Warszawy otrzymał brązową nagrodę w kategorii Community Relations.
0 1 0 0 0 23.12.2009FireFly Creation dla marki BurnFireFly Creation wygrało przetarg na stałą współpracę przy kluczowym projekcie marki Burn w 2010 r. Zaproponowany projekt pokonał trzy koncepcje zgłoszone przez inne agencje.
0 1 0 0 0 23.12.2009Rozszerzyć asortyment z korzyścią dla firmyTworzeniu strategii rozszerzania marki powinna towarzyszyć analiza skojarzeń, jakie budzą w konsumentach produkty danej firmy. W Instytucie Psychologii Ekonomicznej SWPS zrealizowano badania nad skuteczną strategią rozszerzania marki na przykładzie Tchibo.
0 1 0 0 0 23.12.2009PRO Media House z nową identyfikacją wizualnąDom mediowy PRO Media House wprowadza nową identyfikację wizualną. Nowe logo zacznie obowiązywać jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia i będzie ono widoczne na stronie internetowej, w dokumentach, korespondencji pocztowej i elektronicznej oraz we wszelkich materiałach promocyjnych.
0 1 0 0 0 23.12.2009SF1 dla Nutricia PolskaNutricia Polska Sp. z o.o. prowadzi kampanię wewnętrzną, wprowadzającą w życie korporacji nowe wartości zgodne z misją całej grupy Danone. Za koncepcję, kreację i realizację wewnętrznych eventów i działań PR odpowiada agencja SF1.
0 1 0 0 0 23.12.2009MTV Networks Polska i Grupa o2 rozpoczynają współpracęMTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z Grupą o2 w zakresie obsługi reklamowej serwisów internetowych należących do portfolio MTV Networks Polska.