Magellan Awards 2009 dla kampanii On Board PR i San Markos - Marketing przy Kawie
Magellan Awards 2009 dla kampanii On Board PR i San Markos
  • 0
  • 1
23.12.2009

Magellan Awards 2009 dla kampanii On Board PR i San Markos

Dzięki wysokiej ocenie jury konkursu Magellan Awards 2009, program „Zentiva – zmieniamy przyzwyczajenia” znalazł się wśród 50 najlepszych kampanii PR z całego świata. Program „Zentiva – zmieniamy przyzwyczajenie” realizowany przez On Board PR dla firmy farmaceutycznej Zentiva PL został również nagrodzony srebrną statuetką Magellan Award 2009 w kategorii Corporate/Organizational Communication. Z kolei projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live” realizowany przez San Markos we współpracy z On Board PR dla Biura Promocji M.St. Warszawy otrzymał brązową nagrodę w kategorii Community Relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 grudnia 2009