0 1 0 0 0 12.01.2010dotPR promuje golfaAgencja dotPR rozpoczęła pracę dla Golfosfery. Jej zadaniem jest promocja ekskluzywnego miejsca przeznaczonego dla pasjonatów golfa i jego głównej atrakcji – profesjonalnego symulatora gry.
0 1 0 0 0 12.01.2010Vantage Development z Kostrzewa PRZ początkiem stycznia br. Vantage Development SA rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR.
0 1 0 0 0 12.01.2010Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej na Blip.plInfopocztapolska.blip.pl – pod takim adresem działa internetowe Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej na portalu społecznościowym Blip.pl.
0 1 0 0 0 12.01.2010Rusza kolejna edycja konkursu Young CreativesRusza kolejna polska edycja konkursu Young Creatives. Do 1 lutego można zgłaszać teamy młodych kreatywnych w kategoriach: Print, Cyber, Film, Design i PR oraz młodych mediaplannerów kategorii Young Media Lions.
0 1 0 0 0 12.01.2010Albert Lumberjacker dla Dr. OetkeraAgencja Albert Lumberjacker przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy deser Dr. Oetkera - Paradis.
0 1 0 0 0 12.01.2010Nowa linia kreatywna Silesia City CenterBarwne postacie kobiece w artystycznej konwencji koloru, światła i kompozycji przemówią z reklam Silesia City Center w 2010 roku. Towarzyszy im hasło przewodnie „Wyraź siebie”.
0 1 0 0 0 12.01.2010Ulubieni prezenterzy PolakówW corocznym, europejskim badaniu preferencji widzów, organizowanym na zlecenie UPC, zostali wyłonieni zwycięzcy rankingu ulubionych prezenterów. W kategorii „prezenter newsowy” pierwsze miejsce zajął Kamil Durczok. Prezenterem sportowym cieszącym się największą sympatią został Włodzimierz Szaranowicz. Wśród prowadzących talk show na najwyższej pozycji znalazła się Ewa Drzyzga, a najpopularniejsi prezenterzy w kategorii „rozrywka” ex aequo Kuba Wojewódzki i Szymon Majewski.
0 1 0 0 0 12.01.2010V edycja konkursu PremiumBrandRusza V edycja konkursu PremiumBrand. Partnerem tegorocznej edycji jest instytut badawczy MillwardBrown SMG KRC. Autorem metodologii pozostaje dom badawczy Maison.
0 1 0 0 0 12.01.2010Universal McCann nadal z Bankiem Zachodnim BZ WBKBank Zachodni BZ WBK rozstrzygnął przetarg mediowy wybierając do dalszej współpracy dom mediowy Universal McCann.
0 1 0 0 0 12.01.2010Konferencja „Trendy w reklamie online”20 stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BudownictwoOnline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.