0 1 0 0 0 14.12.2009Nowy tytuł w portfolio Direct Publishing GroupOd 1 grudnia 2009 roku wydawcą kwartalnika „Diners Club magazine” należącego do Diners Club Polska jest Direct Publishing Group.
0 1 0 0 0 14.12.2009European Excellence Award dla kampanii Toaleta2012.plKampania Toaleta2012.pl, realizowana przez agencję Fleishman-Hillard na zlecenie firmy CWS-boco, została uznana najlepszą kampanią public relations 2008/2009 roku w konkursie European Excellence Awards. Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali w Wiedniu. Projekt Toaleta2012.pl zwyciężył w kategorii lokalnej obejmującej kampanie, które były realizowane w Polsce lub Rosji.
0 1 0 0 0 14.12.2009„Magia Świąt” z Communication UnlimitedDo 6 stycznia w sieci sklepów Super-Pharm trwa świąteczna kampania „Pielęgnuj Magię Świąt”.
0 1 0 0 0 14.12.2009Artefakt dla Promedica24Firma Artefakt będzie prowadzić działania w zakresie public relations dla Promedica24 zajmującej się rekrutacją lekarzy, pielęgniarek oraz opiekunek w Polsce oraz zagranicą.
0 1 0 0 0 14.12.2009Inauguracja Światowego Konkursu PlakatuMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA wraz z agencją reklamową Dentsu Inc. ogłaszają rozpoczęcie drugiej edycji Światowego Konkursu Plakatu dla studentów – Dentsu Global Student Poster Competition.
0 1 0 0 0 14.12.2009Kolejni członkowie PIAPDeonet z Holandii oraz PAR Bakuła SJ z Gdańska dołączyły do grona członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
0 1 0 0 0 14.12.2009Agencja What wraz z partnerami dla Grupy AmplicoAgencja What oraz partnerzy powołanego przez nią konsorcjum firm, tj. Ciszewski Financial Communications i Media Group, wygrali przetarg na przeprowadzenie kompleksowej kampanii rebrandingowej dla grupy Amplico.
0 1 0 0 0 14.12.2009Kampania telewizyjna marki Harnaś MocneRuszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś Mocne (Carlsberg Polska). Kampania prowadzona jest na antenach największych stacji telewizyjnych.
0 1 0 0 0 14.12.2009Plac Wolnica w Krakowie z drewnianą podłogąProjekt Biura Projektów Lewicki Łatak zwyciężył w konkursie AMS i krakowskiego magistratu na zagospodarowanie placu Wolnica w Krakowie. Sąd konkursowy docenił zwłaszcza pomysł na nawiązującą do tradycji folkloru miejskiego drewnianą podłogę placu. Zwycięzca otrzymał nagrodę pieniężną ufundowaną przez AMS w wysokości 25 tys. złotych oraz zaproszenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
0 1 0 0 1 11.12.2009Pan Pikuś na ulicach Krakowa, Poznania i WarszawyFirma Squad Imprez zrealizowała akcję promocyjną dla grupy ubezpieczeniowo-finansowej Aviva.