0 1 0 0 0 1.03.2010Wind Mobile: Koniec spamu mobilnego?Firma Wind Mobile, na co dzień ściśle współpracująca z operatorami mobilnymi, wprowadza specjalny system rekomendacji. Ma on stać się lekarstwem na rosnące rozdrażnienie klientów, wynikające ze spamu mobilnego.
0 1 0 0 0 26.02.2010Wyniki konkursu Impactor 2010Impactor jest najstarszym konkursem marketingowym w Polsce. Odbywa się od 1998 roku. Nagrody przyznaje Akademia złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Jak dotąd w konkursie nagradzane były najlepsze firmy sektora reklamowego i mediowego. Od 2010 roku nagrody przyznawane są także za najlepsze projekty marketingowe. Do XII edycji konkursu wpłynęły w sumie 43 zgłoszenia. Nad przebiegiem głosowania czuwała firma doradcza KPMG.
0 1 0 0 0 26.02.2010Ciszewski Financial Communications dla AzimutusAgencja Ciszewski Financial Communications rozpoczęła współpracę z Azimutus SA, firmą doradztwa strategicznego. Będzie ona obsługiwana przez Law & Consulting – nowy dział Ciszewski Financial Communcations, kierowany przez Jakuba Zadrożnego.
0 1 0 0 0 26.02.2010„Nordea Przeprowadzki” – kampania konta Nordea SpektrumW dniach 25 i 26 lutego przewidywany jest wzmożony ruch ekip przeprowadzkowych na głównych ulicach Warszawy. Celem działania mobilnych ekip „Nordea Przeprowadzki” jest ułatwienie klientom finansowych przenosin do banku Nordea.
0 1 0 0 0 26.02.2010Kraków robi najwięcej szumuMiastem, które kładzie największy nacisk na obecność w mediach, okazał się Kraków. Prasa niezwykle często podejmuje temat promocji stolicy Małopolski – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów. Na przeciwnym biegunie polskich miast wojewódzkich znajdują się Łódź oraz Kielce. To wynik badania podsumowującego cykl raportów Stolice Regionów.
0 1 0 0 0 26.02.2010Telewizja AXN będzie promować najnowsze sezony „Kryminalnych zagadek CSI”Rusza kampania wspierająca premiery nowych sezonów „Kryminalnych zagadek CSI”. Na potrzeby promocji serialu zaplanowano emisję reklam w prasie, Internecie oraz radiu. Dodatkowym wsparciem będzie SMS-owy konkurs dla widzów, przeprowadzany na antenie AXN – wybór najseksowniejszego śledczego serialu.
0 1 0 0 0 26.02.2010„Plantacja Ziemia” – program motywacyjny marki SyngentaPod hasłem „Plantacja Ziemia” firma Syngenta, lider na rynku środków ochrony roślin, rozpoczęła kolejną edycję programu motywacyjnego skierowanego do niezależnych punktów handlowych sprzedających jej produkty. Za kreację i realizację programu odpowiada agencja SF1.
0 1 0 0 0 25.02.2010Prestige Vodka i „Satysfakcja gwarantowana”W punktach handlowych w całej Polsce trwa akcja marketingowa Stock Prestige Vodka. „Satysfakcja gwarantowana” ma zachęcić konsumentów do zakupienia i spróbowania tego trunku.
0 1 0 0 0 25.02.2010„Wywalczona sprawiedliwość” Erin Brockovich w Zone Reality. Start kampanii1 marca rozpoczyna się kampania reklamowa prowadzonej przez Erin Brockovich serii dokumentalnej „Wywalczona sprawiedliwość”. Tego samego dnia serial zadebiutuje na antenie Zone Reality.
0 1 0 0 0 25.02.2010Psychologia receptą na kryzysPolski Portal Psychologii Społecznej, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz firmy Before i Follow zapraszają na konferencję „Rewolucja w biznesie 2.0”, która odbędzie się w Warszawie w Hotelu Sobieski 16 i 17 kwietnia 2010 roku.