0 1 0 0 0 3.03.2010ComPress z Polską Izbą UbezpieczeńAgencja ComPress SA rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Ubezpieczeń. Odpowiada za organizację i obsługę XX-lecia PIU. Współpraca z PIU obejmuje organizację dwudniowych obchodów oraz media relations.
0 1 0 0 0 3.03.2010Nowa usługa w ofercie NetaffiliationPlatforma Afiliacyjna Netaffiliation wprowadza na polski rynek narzędzie reklamowe nazwane Co-rejestracją.
0 1 0 0 0 3.03.2010Walk & Talk dla Liberty DirectLiberty Direct dołączył do grona klientów Walk & Talk. Agencja zajmie się obsługą ubezpieczyciela w zakresie public relations i będzie odpowiadała za relacje spółki z mediami oraz działania CSR. Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 3.03.20104D media relations pracuje dla NordwecoAgencja 4D media relations, specjalizująca się w obsłudze firm z sektora IT, podpisała na początku br. miesiąca umowę o współpracy z Nordweco.
0 1 0 0 0 3.03.2010Taurus klientem GutPRCentrum Rehabilitacji Taurus, prowadzone przez firmę Lange Łukaszuk, powierzyło działania z obszaru PR wrocławskiej agencji GutPR.
0 1 0 0 0 3.03.2010Małgorzata Socha reklamuje „lekki w spłacie” kredyt w eurobankuEurobank rozpoczął nową kampanię kredytu gotówkowego „7% – lekki w spłacie”.
0 1 0 0 0 3.03.2010Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w ustawie o grach hazardowychZarządy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR skierowały list do Ministerstwa Finansów oraz do komisji sejmowej „Przyjazne Państwo” z postulatem podjęcia działań politycznych i legislacyjnych, które umożliwią prowadzenie przez agencje reklamowe oraz inne podmioty z rynku promocji oraz reklamy działalności w zakresie przeprowadzania i obsługi loterii promocyjnych. Nowa ustawa, która weszła w życie na początku 2010 roku drastycznie, według autorów listu, utrudnia prowadzenie loterii promocyjnych i ogranicza wpływy Skarbu Państwa.
0 1 0 0 0 3.03.2010Franke wybiera ConTrustDo grona klientów agencji ConTrust dołączył polski oddział koncernu Franke.
0 1 0 0 0 3.03.2010Nowy klient VanguardPRProducentbielizny Kinga dołączył do grona klientów krakowskiej agencji VanguardPR – Grupa Adweb. Agencja zadba o całokształt wizerunku firmy.
0 1 0 0 1 3.03.2010I miejsce Contact Center w rankingu „Book of Lists 2010”Spółka Contact Center zajęła najwyższą pozycję w 15. edycji rankingu „Book of Lists 2010”, wydawanego przez anglojęzyczny tygodnik „Warsaw Business Journal”.