0 1 0 0 0 9.03.2010Powstała Koalicja Cyfrowego Włączenia Generacji 50+ „Dojrz@łość w sieci”Ponad 10 milionów Polaków w wieku dojrzałym dotkniętych jest e-wykluczeniem, a w sieci brakuje reprezentacji seniorów adekwatnej do tej, jaka jest w społeczeństwie. Dlatego UPC Polska oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce powołały Koalicję Cyfrowego Włączenia Generacji 50+ „Dojrz@łość w sieci”.
0 1 0 0 0 9.03.2010Tomo EMIC – nowość w badaniach marketingowych w PolsceAgencja Tomo Strategy stworzyła narzędzie do skutecznego prowadzenia badań za pośrednictwem Internetu. Nowa metoda nazwana została Tomo EMIC (Ethno Method, Isnight & Consulting).
0 1 0 0 0 9.03.2010Gdańsk pod okupacją sklepów internetowychSklepy internetowe po raz kolejny znajdą się w centrum zainteresowania ekspertów. Tym razem praktycy w zakresie wykorzystania serwisów społecznościowych w promocji biznesu zamierzają odwiedzić Gdańsk. 13 marca w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym w budynku Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego odbędzie się trzecia edycja warsztatów ShopCamp.
0 1 0 0 0 9.03.2010Jak efektywnie wykorzystać Internet w promowaniu mojej firmy?25 marca br. odbędzie się w Krakowie konferencja „Firma z plusem”, organizowana przez Someday Interactive. Tematyka spotkań dotyczyć będzie najpopularniejszych narzędzi służących do promocji w Sieci oraz pomiaru rezultatów marketingu w tym medium. Wykłady wprowadzą też uczestników w zagadnienia reklamy w wyszukiwarkach oraz web usability. Udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. „Marketing przy Kawie” objął patronatem to wydarzenie.
0 1 0 0 0 9.03.2010LOT wybiera FireFlyAgencja FireFly Creation zwyciężyła w zorganizowanym przez Polskie Linie Lotnicze przetargu na nowy projekt serwisu Lot.com.
0 1 0 0 0 9.03.2010Double Brand projektuje dla Nickel DevelopmentAgencja Double Brand wygrała przetarg na obsługę kampanii reklamowej wspierającej nową inwestycję mieszkaniową firmy Nickel Development - Zamkowa.
0 1 0 0 0 9.03.2010Zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 przedłużoneJeszcze do 15 marca można zgłaszać prace w 7. edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR.
0 1 0 0 0 9.03.2010Żarówka PR i Marketing dla Every NatureŻarówka PR i Marketing realizuje kampanię PR wprowadzającą na rynek najnowszą kolekcję marki Every Nature – „Welcome to my city, spring/summer 2010”.
0 1 0 0 0 9.03.2010TunedIT nowym klientem GoodOne PRZ początkiem marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z nowym klientem – firmą TunedIT. W ramach umowy, agencja będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz działania e-PR.
0 1 0 0 0 8.03.2010Paczka pocztowa wspiera polskich olimpijczykówKończy się intensywna kampania usług paczkowych Poczty Polskiej. Promocja pakietu usług paczkowych objęła telewizję, Internet oraz działania out-of-home.