Espresso

22 marca 2010

19 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2010

„Budzimy emocje z zimowego snu” – promocja wiosennej ramówki Canal+

Z okazji pierwszego dnia wiosny Canal+ przygotował promocję swojej ramówki na najbliższe miesiące. Stacja przeprowadzi akcję happeningową pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu”. Głównym elementem akcji będzie dystrybucja w Warszawie gazetki „Canal+ News”, prezentującej hity wiosennej ramówki. Pod tym samym hasłem realizowana jest także kampania reklamowa w warszawskim metrze.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2010

Troje ambasadorów szczęścia Coca-Coli zawita w weekend do Warszawy

W styczniu 2010 roku w ramach projektu Expedition 206, związanego z globalną kampanią marki Coca-Cola „Open Happiness” (Uwolnij radość) – Tony Martin, Kelly Ferris oraz Antonio Santiago (zwycięzcy tego projektu) rozpoczęli misję mającą na celu odkrycie, co uszczęśliwia ludzi na całym świecie. Przed Polską ambasadorzy odwiedzili już kilkadziesiąt krajów. W pierwszy weekend wiosny zawitają do Warszawy.

Poprzednie Następne