0 1 0 0 0 22.03.2010Tally Girl i jej króliczekSzwajcarska marka Tally Weijl rozpoczęła swą wiosenno-letnią kampanię „Totally Tally”. Wyraziste zdjęcia przyciągającej wzrok dziewczyny z różowym króliczkiem, maskotką Tally Weijl u boku pojawiły się w najbardziej uczęszczanych miejscach Warszawy.
1 1 0 0 0 22.03.2010Życie w biegu z ActimelemRozpoczęła się nowa kampania Actimela. Spot do niej przygotowała agencja Young & Rubicam.
0 1 0 0 0 19.03.2010„Budzimy emocje z zimowego snu” – promocja wiosennej ramówki Canal+Z okazji pierwszego dnia wiosny Canal+ przygotował promocję swojej ramówki na najbliższe miesiące. Stacja przeprowadzi akcję happeningową pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu”. Głównym elementem akcji będzie dystrybucja w Warszawie gazetki „Canal+ News”, prezentującej hity wiosennej ramówki. Pod tym samym hasłem realizowana jest także kampania reklamowa w warszawskim metrze.
0 2 0 0 0 19.03.2010Pierwsza globalna kampania reklamowa Michelin w PolscePod hasłem „Właściwa opona zmienia wszystko” wystartowała pierwsza ogólnoświatowa kampania reklamowa marki Michelin. W Polsce rozpoczęła się ona dzisiaj.
0 1 0 0 0 19.03.2010Rekordowa popularność Małego Głoda na FacebookuProfil Małego Głoda na Facebooku zyskał już ponad 40 tys. fanów! Jest to największa do tej pory, rekordowa liczba miłośników tej postaci, zgromadzonych na fanowskiej stronie marki skierowanej do polskich odbiorców.
0 1 0 0 0 19.03.2010Wyróżnienie Mecury Excellence Awards dla „Kumpla z przeszłości”„Kumpel z Przeszłości. 1944 Live”, jeden z najczęściej nagradzanych w tym roku projektów, otrzymał kolejne wyróżnienie. Projekt agencji San Markos i On Board PR Ecco Network został został wyróżniony w amerykańskim konkursie Mercury Excellence Awards w kategorii „Non-Profit/Public Affairs: Historical Events”.
0 1 0 0 0 19.03.2010Pięć nagród dla MPG i Havas MediaDom mediowy MPG, wchodzący w skład holdingu mediowego Havas Media, zdobył pięć nagród w konkursie International Awards for Innovation in Media 2009.
0 1 0 0 0 19.03.2010Troje ambasadorów szczęścia Coca-Coli zawita w weekend do WarszawyW styczniu 2010 roku w ramach projektu Expedition 206, związanego z globalną kampanią marki Coca-Cola „Open Happiness” (Uwolnij radość) – Tony Martin, Kelly Ferris oraz Antonio Santiago (zwycięzcy tego projektu) rozpoczęli misję mającą na celu odkrycie, co uszczęśliwia ludzi na całym świecie. Przed Polską ambasadorzy odwiedzili już kilkadziesiąt krajów. W pierwszy weekend wiosny zawitają do Warszawy.
0 1 0 0 0 19.03.2010Decyzją sądu CR Media Consulting może zawrzeć układ z wierzycielami17 marca 2010 r. Sąd Rejonowy (X Wydział Gospodarczy) w Warszawie ogłosił upadłość CR Media Consulting, z możliwością zawarcia układu.
0 1 0 0 0 19.03.2010Rekordowe 8 026 zł w aukcji „Kup sobie blogera”Wczoraj, 18 marca, wielkim sukcesem zakończyła się aukcja charytatywna „Kup sobie blogera”. Łącznie na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej walczącej z rzadką odmianą nowotworu udało się zebrać 8 026 zł.