0 1 0 0 0 11.05.2010Mini promuje się w Krakowie1 maja rozpoczęła się miesięczna kampania outdoorowa promująca otwarcie pierwszego salonu i serwisu samochodów Mini w Krakowie.
0 1 0 0 0 11.05.2010Raport FreshMail: „CSS w e-mail marketingu”Zespół specjalistów z firmy FreshMail prezentuje obszerny poradnik dotyczący zastosowania technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Pozwoli on koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem uniknąć podstawowych błędów popełnianych podczas przygotowywania e-mailingów.
0 1 0 0 0 11.05.2010Opcom dla Bruno BananiAgencja interaktywna Eskadra Opcom uruchomiła globalną kampanię internetową wprowadzającą Made for Men – nowy zapach marki Bruno Banani, należącej do portfolio Procter & Gamble.
1 1 0 0 0 11.05.2010Kampania społeczna skierowana do motocyklistówRozpoczyna się kampania społeczna pt. „Nie zamieniaj jednośladu na wieloślad”, której celem jest zwrócenie uwagi motocyklistów na skutki zbyt szybkiej i niebezpiecznej jazdy.
0 1 0 0 0 11.05.2010Value Media wygrywa przetarg na strategię i obsługę mediową NeckermannaDom mediowy Value Media będzie odpowiadać za całą strategię i obsługę mediową biura podróży Neckermann Polska, jednego z czołowych touroperatorów.
1 1 0 0 0 11.05.2010Kampania Knorra z udziałem Katarzyny HermanPod hasłem „Mój sposób na…” rozpoczęła się kampania Knorra przygotowana przez Lowe GGK Warszawa. W roli głównej występuje znana aktorka Katarzyna Herman wraz ze swoją rodziną – partnerem życiowym Tomaszem Brzozowskim oraz synem Leonem.
0 1 0 0 0 11.05.2010Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę programu Lider Klub firmy JunkersW wyniku wygranego przetargu agencja Effectica pozyskała nowego klienta i rozpoczęła realizację programu premiowego Lider Klub, dla najlepszych instalatorów współpracujących z firmą Junkers.
1 1 0 0 0 10.05.2010Hellena ruszyła z kampanią telewizyjną3 maja br. marka Hellena rozpoczęła kampanię telewizyjną zatytułowaną „Gdy pijesz Hellenę, świat daje Ci znak, że to jest Twój czas”. To największe dotychczasowe przedsięwzięcie reklamowe realizowane dla tej marki.
0 1 0 0 0 10.05.2010Nowa kampania marki Żywiec ZdrójKampania telewizyjna „Smako-Łyk pasuje do obiadu!” rozpoczęła się z początkiem maja i potrwa do końca czerwca. W jej ramach czterej Mistrzowie Kuchni – Michał Tkaczyk, Konrad Birek, Sebastian Krauzowicz oraz Witek Iwański poprowadzą spotkania kulinarne w największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 10.05.2010Scan Holiday reklamuje wyprawę do europejskiego Disneylandu10 maja rozpoczyna się wspólna kampania reklamowa Scan Holiday i paryskiego Disneylandu. Spoty prezentujące atrakcje Disneylandu będzie można zobaczyć m.in. w TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, a także w kanałach wchodzących w pakiety AtMedia i Discovery. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi telewidzów na nową ofertę wyjazdów do najpopularniejszego w Europie parku rozrywki.