0 1 0 0 0 31.07.2010Nowe osoby w Interactive SolutionDo grona stałych pracowników agencji Interactive Solutions dołączyli: Izabela Górnicka oraz Dominik Ubych. Wzmocnione zostały działy Client Service oraz Social Media.
0 1 0 0 0 31.07.2010Nowi klienci Best Image PRPoznańska agencja Best Image PR rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami. Celem podjętych działań będzie promocja wizerunku firm i oferowanych produktów przez szeroko zakrojone kontakty z mediami.
0 1 0 0 0 30.07.2010Partnerzy Programu Edukacyjnego PR w BudownictwieProgram Edukacyjny PR w Budownictwie to inicjatywa skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki niej pracownicy takich firm będą mogli samodzielnie kontaktować się z mediami i swoimi klientami. Organizatorami merytorycznymi programu są Polska Izba Przemysłowo-Handlowa Budownictwa oraz agencja Times Square Public Relations.
0 1 0 0 0 30.07.2010Axel realizuje kolejny projekt dla firmy LisnerJuż po raz trzeci agencja reklamowa Axel zajmie się opracowaniem i wdrożeniem programu motywacyjnego kierowanego do klientów hurtowych firmy Lisner.
0 1 0 0 0 30.07.2010Superpranie z MaryMarka Persil na swojej stronie internetowej www.persil.pl od lipca uruchomiła nową grę interaktywną „Super Mary”. Gra ukazuje konsumentom korzyści stosowania żelu do prania. Jednocześnie informuje o nowym żelu do prania Persil Cold Active, który zapewnia skuteczne usuwanie zabrudzeń już w 30°C.
0 1 0 0 0 30.07.2010Ruszyła wersja mobilna serwisu GG.plSerwis społecznościowy GG.pl wraz z mobilną wersją poczty Gadu-Gadu jest od dziś zawsze pod ręką dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych. Stwarza to nowe, pierwsze takie w Polsce możliwości komunikacji mobilnej z wykorzystaniem list kontaktów ponad 10-milionowej społeczności komunikatora Gadu-Gadu.
0 1 0 0 0 30.07.2010Aktor w reklamie internetowejFirma Enter IT, zajmująca się m.in. tworzeniem stron i portali internetowych, wprowadziła do oferty Aktorbox, formę reklamy umieszczanej na stronie internetowej. Wykorzystanie aktora w reklamach internetowych nie jest nowym pomysłem, nowością na polskim rynku jest jednak stosunkowo tani produkt będący połączeniem umiejętności aktorskich z dostępem do szerokiego grona odbiorców.
0 1 0 0 0 30.07.2010Media Evolutions realizuje promocje konsumenckie dla KnorraUnilever, właściciel marki Knorr, uruchamia promocje konsumenckie dla klientów sieci Delikatesy Centrum oraz Tesco. „Wakacje z Knorrem” to konkurs SMS-owy skierowany do klientów sieci Delikatesy Centrum. „Knorr rozdaje Ekonagrody” to oparta na mechanizmie buy & get promocja dla klientów sieci Tesco. Za realizację promocji konsumenckich na zlecenie Unilever odpowiada agencja Media Evolutions.
0 1 0 0 0 30.07.2010Procter & Gamble i MKOl ogłaszają światowe partnerstwo olimpijskieProcter & Gamble oraz Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) poinformowały dziś o zawarciu długoterminowego partnerstwa o największej dotychczas skali. Dotyczy ono kolejnych pięciu Igrzysk Olimpijskich, począwszy od Igrzysk w Londynie w 2012 roku, a kończąc na Igrzyskach w roku 2020.
0 1 0 0 0 30.07.2010Sport Evolution dla Grupy PracujSport Evolution podpisała umowę o współpracy z Grupą Pracuj, właścicielem serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Agencja będzie prowadziła działania wizerunkowe portalu w zakresie programu wolontariatu sportowego. W ramach projektu serwis Pracuj.pl będzie rekrutował wolontariuszy na imprezy sportowe i kulturalne.