0 1 12.08.2010Harnaś Mocne z mamastudiodesign TweetMamastudio zaprojektowało nowe opakowanie należącego do Carlsberg Polska, Harnasia Mocnego.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53467 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.08.2010Dobre AC i tanie OC w PZU Z początkiem sierpnia wystartowała kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU, związana z poszerzeniem i uatrakcyjnieniem oferty. Nowe pakiety, bogatsze produkty i dodatkowe zniżki to tylko niektóre z wprowadzonych zmian w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Hasłem przewodnim kampanii marketingowej jest: "W ubezpieczeniach trzeba uważać na atrapy".
0 1 0 0 0 12.08.2010Huntkey nowym klientem agencji Monday PRW sierpniu 2010 roku firma Huntkey Enterprise Group rozpoczęła współpracę z agencją Monday PR. Huntkey jest jednym z pięciu czołowych światowych producentów rozwiązań zasilających.
0 1 0 0 0 12.08.2010Inplus w kuchni i łazienceAgencja InplusPR rozpoczęła współpracę z marką Deante – producentem wysokiej jakości produktów wyposażenia łazienek i kuchni.
0 1 0 0 0 12.08.2010Wyprawka do szkoły bez wyprawy do sklepuPrzygotowanie interaktywnej listy zakupów, zaplanowanie wydatków jeszcze przed wyjściem z domu, a przede wszystkim zapoznanie się z aktualna ofertą w domowym zaciszu - oto nowość w ofercie hipermarketów, czyli interaktywny katalog „Witaj szkoło” dostępny w Tesco.