0 1 0 0 0 1.09.2010Partner of Promotion dla MTV PolskaAgencja Partner of Promotion pozyskała nowego klienta z branży medialnej. Od 1 września agencja współpracuje z MTV Polska.
0 1 0 0 0 1.09.2010„Pan Gadżet” w kampanii PIAP1 września rusza kampania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych pt. „Gadżet skutecznym nośnikiem reklamy”. Izba wykupiła na ten cel ponad 50 billboardów usytuowanych przy głównych ulicach Warszawy i Lublina. Na billboardach przedstawiona jest postać „Pana Gadżeta”, maskotki PIAP-u.
0 1 0 0 0 1.09.2010Dwie nagrody dla Roca na festiwalu reklamy w CannesZłotego Lwa otrzymał film „Rituals”, srebrny przypadł filmowi „Momentums”. Oba zostały nagrodzone w kategorii Design: Digital Executions for Promotion of Brands of Products.
0 1 0 0 0 1.09.2010Nasze dzieci w sieciPrawie 30 znanych polskich aktorów i prezenterów telewizyjnych bierze udział kampanii „Nasze dzieci w sieci“ oragnizowanej przez Fundację Kidprotect.pl. W ramach akcji powstały spoty opisujące zagrożenia i przekonujące rodziców iż pod rodzcielskim okiem komputer nie gryzie.
0 1 0 0 0 1.09.2010Nowa strategia Radia ZetRadio ZET odmienione wkracza w dwudziesty pierwszy rok życia. Zmieni się grupa docelowa, wizerunek i program stacji. Dotychczasowe logo zostanie nieznacznie zmodyfikowane. Nowe hasło stacji to „Czujesz i wiesz”.
0 1 0 0 0 1.09.2010Sugar & Spice PR wypromuje markę etno1 września Sugar & Spice Public Relations rozpoczyna współpracę z firmą Folkstar. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się działaniami z zakresu media relations i celebrieties relations dla nowej marki.
0 1 0 0 0 1.09.2010Trecom nowym klientem agencji Monday PROd września 2010 roku firma Trecom rozpoczęła współpracę z agencją Monday PR w zakresie działań PR oraz marketingowych. Trecom wdraża i integruje najnowocześniejsze technologie, tworzących infrastrukturę informatyczną przedsiębiorstw.
0 2 0 0 0 1.09.2010Wyraźne pogorszenie nastrojów konsumenckichW sierpniu Wskaźnik Optymizmu Konsumentów WOK zanotował największy spadek od ponad roku – o 4,2 pkt, osiągając wartość 92,6 pkt. Jego obecny poziom jest jednak wciąż wyższy niż najlepszy wynik z sierpnia 2009 r. (87,2 pkt).
0 1 0 0 0 1.09.2010Reklama wideo na stronach MTV Networks Polska w ofercie At MediaAt Media rozszerzyły ofertę reklamy wideo w Internecie. Do dotychczasowych witryn wydawanych przez Disney OnLine (disney.pl oraz disneyxd.pl) oraz AXN (axn.pl oraz axnscifi.pl) dołączyły strony MTV Networks Polska. Do tej pory w ofercie reklamy wideo znajdowała się jedna witryna tego nadawcy: strona internetowa kanału Nickelodeon (nick.com.pl).
1 1 0 0 0 1.09.2010Liberty Direct z nową kampaniąZ początkiem września startuje telewizyjna kampania Liberty Direct – ubezpieczyciela oferującego polisy przez internet i telefon. W nowym spocie Liberty Direct promuje pakiety z ubezpieczeniem Assistance gwarantującym pomoc w niespodziewanych sytuacjach na drodze.