0 2 0 0 0 22.10.2010Polacy wciąż interesują się sportemMimo ostatnich niepowodzeń naszych reprezentacji w piłce nożnej i siatkowej, Polacy wciąż interesują się sportem. Zainteresowanie nim deklaruje blisko połowa naszych rodaków. Ulubioną dyscypliną jest wciąż futbol – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor 2010 przygotowanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 22.10.2010Malinowy króliczek IbumuMalinowy smak, pewność i szybkość działania – to najważniejsze cechy leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci firmy Hasco-Lek, Ibum Zawiesina. Nowy lek jest promowany spotem, który podkreśla jego charakterystyczne cechy i wpływa na emocje matek.
0 1 0 0 0 22.10.2010Nagrody im. Woyciechowskiego dla Baczyńskiego, Majewskiego i ReszkiJerzy Baczyński, redaktor naczelny tygodnika „Polityka”, otrzymał Nagrodę Specjalną Radia Zet „Dziennikarz 20-lecia”. Doroczna Nagroda Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego trafiła w ręce Michała Majewskiego i Pawła Reszki – dziennikarzy „Rzeczpospolitej”.
0 1 0 0 0 21.10.2010Pentor – indeks nastrojów konsumenckich wciąż spadaZ najnowszego raportu Pentor Research International wynika, że indeks nastrojów konsumenckich Penkon ulega w październiku obniżeniu, dzieje się tak trzeci miesiąc z rzędu. W październiku nie zmieniły się oceny bieżącej sytuacji gospodarczej kraju, pogorszyły natomiast oczekiwania wobec przyszłości.
0 2 0 0 0 21.10.2010Nowa kampania reklamowa GoldenLineBiznesowy Serwis Społecznościowy GoldenLine w październiku rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do pracodawców. Celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że w rekrutacji najważniejsza jest jakość otrzymywanych aplikacji, a nie ich ilość.
0 1 0 0 0 21.10.2010SPF w międzynarodowych strukturachStowarzyszenie Prasy Firmowej zostało członkiem International Customer Publishing Forum – jedynej międzynarodowej organizacji zrzeszającej stowarzyszenia custom publishing. Forum reprezentuje i upowszechnia najwyższe normy w branży. Jego głównym celem jest promowanie custom i content publishing jako narzędzia marketingowego.
0 2 0 0 0 21.10.2010Nowa kampania Eskadry na zlecenie PolkomtelaEskadra rozpoczyna właśnie realizację niecodziennej akcji promocyjnej dla marki Mixplus. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej kampanii, w myśl której Bezlik Rozmów zyskał wyrazistą osobowość, odpowiada też za realizację pomysłu.
0 1 0 0 0 21.10.2010On Board PR Ecco Network rozszerza praktykę employer brandingFirma doradcza On Board PR rozszerza praktykę employer branding o najnowsze rozwiązania wykorzystujące social media oraz technologie mobilne. Oferta jest skierowana do firm, które chcą podjąć aktywne działania w zakresie budowania wizerunku pracodawcy zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych pracowników.
0 1 0 0 0 21.10.2010Mobilvi promuje nowy model MitsubishiPod hasłem „Nowy ASX. Japoński wzór doskonałości” Mobilvi realizuje kampanię samochodów Mitsubishi w mobilnym Internecie. Akcja prowadzona jest na zlecenie domu mediowego Starcom.
0 1 0 0 0 21.10.201030 000 nagród w promocji Haribo25 października rozpoczyna się promocja Haribo, w której do zdobycia będzie w sumie 30 000 nagród.