0 1 0 0 0 23.02.2009I-apteka.pl w portfolio IDMnetDo portfolio Internetowego Domu Mediowego IDMnet S.A. dołączył serwis i-apteka.pl.
0 1 0 0 0 23.02.2009Ukazał się pierwszy numer „Nowe Media Magazyn”Na rynku pojawiło się nowe bezpłatne pismo skierowane do wszystkich zainteresowanych branżą marketingową.
0 1 0 0 0 23.02.2009Wrocławski Salon Urody Pasja wybiera GutPRZ początkiem lutego nowy wrocławski Salon Urody Pasja nawiązał współpracę z agencją GutPR.
0 1 0 0 0 23.02.2009E-mail marketing – efektywne wsparcie sprzedaży26 lutego rozpoczyna się cykl warsztatów e-marketingowych skierowanych do marketerów oraz reklamodawców. Pierwsze spotkanie pod hasłem "E-mail marketing - efektywne wsparcie sprzedaży" będzie poświęcone skutecznym sposobom i narzędziom zwiększającym sprzedaż.
0 1 0 0 0 23.02.2009Rusza nowa kampania reklamowa marki ReporterRusza nowa kampania marki Reporter. Swoim zasięgiem obejmie blisko 200 salonów w Polsce i za granicą kraju.
0 1 0 0 0 23.02.2009Agape na rzecz osób niepełnosprawnychAgencja doradcza i wydawnicza Agape w ramach projektu Air Products dotyczącego poszanowania różnorodności wydaje dla pracowników firmy w Polsce magazyn „Bez barier”, poświęcony sytuacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy.
0 1 0 0 0 23.02.2009Spotkanie z rzecznikiem ZUS Przemysławem PrzybylskimW poniedziałek we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z Panem Przemysławem Przybylskim, rzecznikiem ZUS. Rozmowa dotyczyć będzie trudnych relacji na linii rzecznik - dziennikarze.
0 1 0 0 0 23.02.2009Wirtualna Polska zakończyła współpracę z CR MediaWirtualna Polska zakończyła współpracę z brokerem reklam, CR Media Consulting. Decyzja o zakończeniu współpracy została podyktowana zmianą polityki sprzedażowej spółki Wirtualna Polska.
0 1 0 0 0 23.02.2009Dobocom dla abc Formy Siedzenia – SITAG PolskaAgencja Dobocom podpisała umowę z firmą ABC Formy Siedzenia – Sitag Polska. Będzie odpowiadać za umacnianie wizerunku marki, komunikację dotyczącą oferty oraz zarządzanie relacjami z mediami. Umowa obowiązuje do końca roku.
1 1 0 0 0 23.02.2009McDonald’s Polska rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii wizerunkowejMcDonald's Polska rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej prezentującej firmę jako pracodawcę.