0 1 0 0 0 20.10.2010„Certyfikat SKP” zmienia się w „Dobrą umowꔄDobra umowa” to nowa nazwa programu certyfikacji umów konsumenckich. Nowa nazwa i logo oddają wprost ideę programu, jaką jest zwiększenie bezpieczeństwa tego rodzaju umów.
0 1 0 0 1 20.10.2010Więcej osób twierdzi, że promocje na nie nie działająW dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji – wynika z najnowszej fali raportu BTL Monitor, corocznie przygotowywanego przez ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 20.10.2010Ströer Polska może wykupić sto procent udziałów w firmie News Outdoor PolandUOKiK wydał pozytywną decyzję na transakcję, której wartość sięga 26 mln Euro. Ströer staje się tym samym liderem reklamy zewnętrznej w segmencie wielkoformatowych tablic reklamowych w Polsce.
0 1 0 0 0 20.10.2010Telefon komórkowy jako portfelZe sponsorowanych przez firmę Alcatel-Lucent badań rynku wynika, że klienci indywidualni potwierdzają silne zainteresowanie wykorzystywaniem swoich telefonów komórkowych jako portfela. Wnioski te sformułowano w ramach badań rynku młodych konsumentów, mających na celu określenie atrakcyjności usługi mobilnego portfela.
1 1 0 0 0 19.10.2010Ruszyła kampania wizerunkowo-produktowa Alior Banku (wideo)W nowej kampanii reklamowej Alior Bank promuje najwyższy standard jakości usług, potwierdzony zwycięstwem w trzech kategoriach rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie.
2 1 0 0 0 19.10.2010Hand Made dla Bakomy (wideo)Agencja Hand Made przygotowała kampanię telewizyjną wprowadzającą na rynek nowy wariant serków Bakuś – Bakuś do kieszonki. Kampania skierowana do matek prowadzona jest w stacjach telewizyjnych od 11 października.
0 1 0 0 0 19.10.2010Novem dla kampanii społecznej „Koniec z głodem”15 października rozpoczęła się kampania wspierająca program społeczny „Koniec z głodem”, organizowany przez firmę Unilever we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności i organizacją studencką CEMS. Akcję realizuje agencja Novem, która promuje on-line platformę internetową programu – serwis www.konieczglodem.pl.
1 3 0 0 0 19.10.2010Początek kampanii reklamowej Oshee Vitamin Shot (wideo)Oshee Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą linię napojów Oshee Vitamin Shot. Kampania potrwa do końca tego roku. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości produktu oraz poinformowanie konsumentów o zaletach suplementów diety.
0 1 0 0 0 19.10.2010Simplus wykorzystał nowe formy w Gadu-GaduSimplus w trakcie trwającej obecnie w społeczności Gadu-Gadu kampanii „Simplus Bezlik Rozmów” pojawia się na nowych, niewykorzystywanych dotąd formach reklamowych.
1 1 0 0 0 19.10.2010Polska kampania Kii Sportage (wideo)Agencja Paralotna przygotowała polską wersję kampanii pod hasłem „Smart inside. Nowa Kia Sportage – inteligencja w standardzie".