0 1 0 0 0 22.02.2011Nowa sieć reklamowaabcZdrowie.net to nowa sieć reklamowa zapewniająca dotarcie do kobiet zainteresowanych zdrowym trybem życia. Sieć składa się obecnie z 48 serwisów: zarówno serwisy specjalistyczne, lifestylowe jak i blogi kobiece.
0 1 0 0 0 22.02.2011Śląskie spotkanie z Dariuszem TworzydłoDr Dariusz Tworzydło będzie głównym gościem kolejnego spotkania śląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, poświęconego tym razem mierzeniu skuteczności działań PR. Spotkanie odbędzie się 24 lutego w katowickim hotelu Qubus o godzinie 17.30.
0 1 0 0 0 22.02.2011Nowy klient ŁubuDubu PRAgencja ŁubuDubu PR zajmie się obsługą agencji Partner ASM w zakresie budowania jej wizerunku oraz bieżących kontaktów z mediami.
0 1 0 0 0 22.02.2011Jacek Pałkiewicz ambasadorem marki PacsafePodróżnik Jacek Pałkiewicz został ambasadorem marki Pacsafe, australijskiego producenta akcesoriów do zabezpieczania bagażu przed kradzieżą. Na rynku właśnie pojawiła się najnowsza linia produktów marki.
0 1 0 0 1 22.02.2011Go Culture rozpoczyna realizację kampanii „Pod prąd”Agencja Go Culture rozpoczyna realizację kampanii „Pod prąd”. To międzypokoleniowa dyskusja, której początek dała premiera książki Władysława Bartoszewskiego pod tym samym tytułem. Kampania realizowana jest w ramach podpisanej umowy z Wydawnictwem PWN.
0 1 0 0 0 21.02.2011Rusza Akademia Sztuk KomunikacjiTrwają zapisy do Akademii Sztuk Komunikacji (ASK) – pierwszego w Polsce kursu dla doświadczonych PR-owców. Kurs ASK rozpoczyna się tam, gdzie inne szkoły PR kończą. Akademia jest rekomendowana przez Związek Firm Public Relations jako kolejny etap edukacji po London School of Public Relations. Pierwszy kurs ASK rozpoczyna się już 8 marca.
1 1 0 0 0 21.02.2011Nowa kampania ubezpieczyciela (wideo)Link4, lider ubezpieczeń direct, rozpoczął nową akcję skierowaną do właścicieli samochodów. Nowi klienci ubezpieczyciela mogą wygrać karty paliwowe. Promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji i Internecie.
0 1 0 0 0 21.02.2011Raport poświęcony polskiej reklamie display„AdReport: Trendy” prezentuje najważniejsze tendencje w polskiej reklamie display – najczęściej wykorzystywane formy reklamowe, najaktywniejsze branże oraz dynamikę ich zmian, a także najaktywniejszych klientów. Publikacja tworzona jest na podstawie wyników badania reklamy display w polskim Internecie.
0 1 0 0 0 21.02.2011Partner of Promotion i Tailor&Baker dla Ministerstwa Spraw ZagranicznychAgencje Partner of Promotion i Tailor&Baker na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych opracowały koncept kreatywny oraz strategię komunikacyjną portalu Polishhighfliers.pl.
1 1 0 0 0 21.02.2011Wystartowała nowa kampania PZU Życie (wideo)Budowanie wizerunku marki PZU i zwiększenie jej znaczenia w ofercie ubezpieczeń na życie – to główne cele nowej kampanii marketingowej PZU Życie.