0 2 0 0 0 15.11.2010Młodzież a komunikatory internetowe„Złapiemy się na GG” – tak mówi do siebie młodzież. Nic dziwnego! Ponad 90 proc. polskich nastolatków w wieku 14–18 lat korzysta z komunikatorów internetowych, a blisko 95 proc. z nich używa Gadu-Gadu – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia wykonanego na Epanel.pl.
1 1 0 0 0 15.11.2010Brainshake w poszukiwaniu sponsora dla Zespołów Pieśni i TańcaAgencja reklamy niestandardowej Brainshake przeprowadziła w październiku akcję promującą polskie tańce ludowe. Kampania wspierała Zespoły Pieśni i Tańca warszawskich uczelni w zdobyciu sponsorów.
0 1 0 0 0 15.11.2010Trzy nowe poradniki z zakresu marketingu onlineIAB Polska po raz kolejny wydało poradniki dla marketerów przygotowane przez ekspertów grup roboczych działających w ramach Związku. Tym razem udostępnione zostały jednocześnie trzy poradniki z zakresu: mobile marketingu, wideo online oraz marketingu szeptanego.
1 1 0 0 0 15.11.2010mBank reklamuje kredyty (wideo)Po raz pierwszy w swojej dziesięcioletniej historii mBank rozpoczyna kampanię promującą kredyty przez internet.
0 1 0 0 0 15.11.2010Galposter przejmuje TwistGalposter, firma zajmująca się produkcją i zarządzaniem zmianą systemów oznakowania sieci placówek, przejęła pakiet udziałów w spółce Twist z Krakowa. W ramach strategicznego partnerstwa powołano Galposter-Południe Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 15.11.2010Ciszewski Financial Communications uruchamia dział relacji inwestorskichAgencja Ciszewski Financial Communications (CFC) uruchomiła dział relacji inwestorskich. Nowy dział powstał w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy poszukują coraz bardziej zaawansowanych usług związanych z komunikacją z otoczeniem rynkowym i inwestorami. Dynamiczny rozwój zarówno rynku regulowanego (GPW), jak i rynku NewConnect czy Catalyst (obligacji) powoduje w ocenie CFC coraz większy popyt na tego rodzaju usługi IR.
0 1 0 0 0 12.11.2010Promocja orzeszków Felix15 listopada rozpoczyna się ogólnopolska kampania marki Felix pod hasłem „Jesz jak chcesz”. Agencja Los Mejores odpowiada kompleksowo za koncepcję i obsługę akcji, a także za kreację materiałów BTL, komunikację online oraz przygotowanie spotu radiowego wspierającego kampanię.
0 1 0 0 0 12.11.2010Wiadomość dla wyborcyPlatforma komunikacyjna REDlink przedstawiła narzędzie powstałe z myślą m.in. o politykach startujących w najbliższych wyborach samorządowych. Obok możliwości wynajmu baz danych potencjalnych wyborców, jest to REDvoice - spersonalizowane kampanie głosowe kierowane na telefony stacjonarnie oraz komórkowe z komunikatem reklamującym danego kandydata, nagranym przez lektora lub samego zainteresowanego.
1 1 0 0 0 12.11.2010Hand Made dla Mleka Hej (wideo)Agencja Hand Made przygotowała nową reklamę telewizyjną mleka Hej. Spot „Góralska opowieść” to połączenie góralskiej historii nakręconej w polskich górach i fotorealistycznej animacji 3D. To także pierwsza telewizyjna kampania marki Hej od 2002 roku.
0 1 0 0 0 12.11.2010Wystartowała świąteczna kampania EmpikuKampania obejmuje nośniki: store deco, stronę internetową Empiku, katalogi tematyczne, spot kinowy, a także radio oraz prasę.