0 1 0 9.09.2011Smakosze przyjemności w kampanii AlmyDelikatesy Alma rozpoczynają nową kampanię wizerunkową, pod hasłem „Każdy dzień smakuje lepiej”. Motywem przewodnim akcji ma być radość zakupów i przyjemność jedzenia. Bohaterowie kampanii cieszą się chwilą, sięgając po swoje ulubione produkty w różnych sytuacjach, miejscach i towarzystwie. Przez całą jesień przedstawiane będą kolejne postacie kampanii i ich sposób na radosne chwile co dnia.
2 1 0 9.09.2011Ewa Farna śpiewa pop dla Monster High (wideo)Ewa Farna, twarz marki Monster High firmy Mattel, nagrała piosenkę do trwającej właśnie kampanii wprowadzającej ten brand na polski rynek.
1 1 0 9.09.2011Wyniki „Raportu Ciekawości Redd’s”Od czerwca do sierpnia br. TNS OBOP na zlecenie marki Redd’s prowadził badanie na temat źródeł i charakteru ciekawości przejawianej w różnych aspektach przez Polki. Efektem jest „Raport Ciekawości Redd`s 2011”. Badanie, obok rozstrzygniętego już konkursu kobiecych ciekawości, było inicjatywą powołanej przez markę Ambasady Ciekawości. Raport natomiast jest zwieńczeniem ogólnopolskiej kampanii „Ciekawość – pierwszy stopień do Redd’sa”.
0 1 0 9.09.2011Zmiana brand managera Burger KingaMarka Burger King, należąca w Polsce do koncernu AmRest, od lipca ma nowego brand managera. Został nim Bartosz Jędrasiak, który ostatnio opiekował się marką Felix z portfolio Intersnack.
1 1 0 9.09.2011Stanisław Mikulski w nowej kampanii Geers (wideo)Firma Geers Akustyka Słuchu rozpoczyna kampanię promującą akcję bezpłatnych badań słuchu. Do poddania się badaniu zachęca Stanisław Mikulski, aktor znany zwłaszcza z roli Hansa Klossa w serialu „Stawka większa niż życie”. Kampania wystartuje 12 września i potrwa do końca tego miesiąca.
0 1 0 9.09.2011Polska Izba Przemysłu Targowego wybrała agencję PROd początku września poznańska agencja PR Europort Media współpracuje z Polską Izbą Przemysłu Targowego. Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert.
0 3 0 9.09.2011En kulisty w kampanii platformy NEny to drobne, figlarne, niebieskie stworzenia, które od września mają nieść telewidzom kolejne porcje rozrywki. Mają one również uosabiać atrybuty platformy cyfrowej N, na użytek której zostały stworzone: nowoczesność, kreatywność oraz przyjazny charakter. Autorem pomysłu niebieskiej ofensywy są Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy Interactive.
0 1 0 9.09.2011Konkurs dla dziennikarzy „Tak! Pomagam” rozstrzygnięty7 września br. w Pawilonie Europejskiego Roku Wolontariatu w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie dla dziennikarzy „Tak! Pomagam”, za najlepsze publikacje promujące wolontariat. Spośród zgłoszonych 132 materiałów kapituła konkursu wyłoniła 12 najciekawszych i najbardziej wartościowych artykułów i reportaży.
1 1 0 8.09.2011Globalna kampania reklamowa JBL (wideo)Firma JBL, pracując nad spotem reklamowym, nie wynajmuje aktorów. Nie pisze scenariuszy. Nie kręci 30-sekundowych zmyślonych historyjek, które wymyślono w jakimś biurze. Zamiast tego bierze kamery i przez jakiś czas towarzyszy ludziom takim jak grupa Maroon 5.
0 1 0 8.09.2011Dyrup rozpoczyna kampanię w InternecieFirma Dyrup, producent produktów ochrony drewna oraz farb, rozpoczęła w sierpniu kampanię reklamową w Internecie. Akcja ma charakter wizerunkowy, ale opiera się na promocji produktów jednej z głównych marek z portfolio firmy.