1 1 0 0 1 31.05.2011Let’s „K Mag”! – nowa kampania w kinie (wideo)W czerwcu w kinach Cinema City w całej Polsce emitowany będzie najnowszy spot wizerunkowy magazynu „K Mag”. Jego autorem jest związany ze światem mody fotograf i wszechstronny młody artysta Łukasz Ziętek. W filmie wystąpili znani polscy modele: Aleksandra Kośka i Jan Kacprzak.
0 1 0 0 0 31.05.2011Partner of Promotion nominowana w IPRA Golden World AwardsAgencja Partner of Promotion otrzymała nominację za projekt „E-waste – the real mass destruction weapon!” w konkursie IPRA Golden World Awards 2011.
0 1 0 0 0 31.05.2011Agros-Nova po decyzji UOKiK w sprawie marki ŁowiczKomentarz firmy Agros-Nova do opublikowanego przez PAP komunikatu na temat decyzji zobowiązaniowej UOKiK, dotyczącej marki Łowicz.
1 1 0 0 0 31.05.2011Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek smartfonów LG Swift (wideo)Trwa szeroko zakrojona kampania reklamowa nowych telefonów marki LG. Premierze smartfonów LG Swift Black, LG Swift 2X oraz LG Swift 3D towarzyszą działania promocyjne wykorzystujące reklamę internetową, działania w kinach, a także tradycyjne spoty telewizyjne.
0 1 0 0 0 31.05.2011Europort Media i Paralotna obsługują PGNiGAgencja Europort Media została wybrana w postępowaniu przetargowym dotyczącym obsługi komunikacyjnej jednej z największych firm sektora energetycznego – PGNiG. Agencja Paralotna będzie natomiast wyłącznym realizatorem działań strategiczno-kreatywnych koncernu. Podpisana w maju umowa obowiązuje do końca 2011 r.
0 1 0 0 0 31.05.2011Sybase z Monday PROd kwietnia agencja Monday PR obsługuje Sybase Products Poland w zakresie public relations. Sybase, spółka należąca do grupy SAP jest dostawcą oprogramowania do zarządzania, analizy i umobilniania informacji dla przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 31.05.2011Raport Havas S&E o najlepszych letnich festiwalach muzycznych w EuropieAgencja Havas Sports & Entertainment zaprezentowała wyniki badań i obserwacji prowadzonych na 21 rynkach europejskich. Badaniami zostały objęte 64 najważniejsze festiwale muzyczne. Jest to jedno z największych tego typu przedsięwzięć badawczych w obszarze rozrywki muzycznej. Ma stanowić praktyczny przewodnik zarówno dla konsumentów, jak i dla potencjalnych sponsorów. Jedną z głównych obserwacji zawartych w przygotowanym raporcie jest ta, że festiwale muzyczne w Polsce oferują największą wartość w porównaniu z ceną. Polska jest też jedynym krajem, którego wszystkie główne festiwale znalazły się w pierwszej dwudziestce dokonanego zestawienia. W klasyfikacji ogólnej najlepiej oceniono irlandzki Oxegen Festival.
1 1 0 0 0 31.05.2011T-Mobile wita polskich klientów (wideo)30 maja w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej polskich klientów przywitał operator T-Mobile. Od 5 czerwca udostępni swoje pierwsze oferty.
1 1 0 0 0 31.05.2011Promocja loterii marki VifonW czerwcu rozpoczyna się dwumiesięczna kampania promująca loterię marki Vifon „Jazda po wygraną!”. Vifon to marka zup błyskawicznych z makaronem, których dystrybutorem jest spółka Tan-Viet International. Główną nagrodą w loterii jest samochód Kia Sportage.
0 1 0 0 0 31.05.2011Cursor organizuje konkurs Nałęczowianki w sklepach CarrefourCursor, spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts, realizuje konkurs konsumencki dla marki Nałęczowianka. Kampania organizowana będzie w sieci sklepów Carrefour w całej Polsce. Cursor został wybrany do realizacji projektu w drodze konkursu ofert.