0 1 3 29.08.2011Reklamy z Szymonem Majewskim wciąż dobrze ocenianeKampania reklamowa PKO Banku Polskiego z Szymonem Majewskim nadal zbiera dobre oceny wśród konsumentów. Jak wynika z badań PKO Banku Polskiego, prawdziwym hitem okazał się spot „Wulkan”, w którym Szymon Majewski wciela się w rolę bankomatu.
0 1 0 29.08.2011Wakacyjny flirt z UnimilemW sierpniu rozpoczęła się internetowa promocja „Wakacyjny flirt” marki Unimil Skyn. To zabawa pozwalająca na poflirtowanie online z wybraną postacią oraz wygranie atrakcyjnych nagród. Akcja rozpoczęła się 20 sierpnia i będzie trwała do 30 września.
0 1 0 29.08.2011On Board PR Ecco Network pracuje dla kancelarii DLA PiperKonsultanci On Board PR będą doradzać polskiemu biuru międzynarodowej kancelarii DLA Piper. Przedmiotem zawartej umowy jest przede wszystkim PR korporacyjny, prowadzenie kontaktów z mediami oraz budowanie wizerunku kancelarii jako doświadczonego partnera wspierającego biznes.
0 1 0 29.08.2011Rada Etyki Public Relations uznaje przetarg za etycznyRada Etyki Public Relations zajęła stanowisko w sprawie przetargu zorganizowanego przez Urząd Miasta Poznania, wobec pojawiających się informacji, że zasady przetargu złamały Kodeks Etyki organizacji branżowych skupiających firmy PR.
0 1 0 29.08.2011Horowitz rysuje dla „Przekroju”Na okładce poniedziałkowego numeru tygodnika „Przekrój" pojawiła się praca Daniela Horowitza. Syn słynnego fotografika Ryszarda Horowitza nie poszedł w ślady ojca. Jest rysownikiem współpracującym z największymi amerykańskimi pismami, m.in. „New York Times”, „Wall Street Journal” czy „Business Week”. W „Przekroju" zilustrował tekst Macieja Jarkowca o odradzającym się nazizmie.
0 1 0 29.08.2011Zmiany w portalu nk.pl: komunikator, wersja mobilnaKoniec wakacji to czas wielu zmian produktowych w nk.pl. Przedstawiciele portalu zapowiadają nową galerię zdjęć, aplikację miniNK na komputery z systemem Windows, a także rozwój wersji mobilnych.
0 1 0 29.08.2011Tchibo sięga po niestandardowy marketingAgencja Mood Media Corporation nawiązała współpracę z siecią sklepów Tchibo. Umowę podpisano na trzy lata. W sklepach Tchibo będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do lokali dostarczony zostanie program muzyczny oraz odpowiedni sprzęt audio.
1 1 0 29.08.2011Szapołowska, Kupicha i Włodarczyk w kampanii wizerunkowej „Faktu” (wideo)20 sierpnia dziennik „Fakt" rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Co Pan/Pani myśli o Fakcie?", w której znane osoby z różnych dziedzin życia wypowiadają swoje szczere zdanie o gazecie. Gwiazdy biorą udział w kampanii bez wynagrodzenia. Symboliczne honorarium przekazywane jest na cel charytatywny. Informacja o tym znajduje się na layoutach prasowych i outdoorowych.
0 1 0 29.08.2011ComPress dla Ministerstwa Spraw ZagranicznychAgencja Compress wygrała przetarg na obsługę konkursu organizowanego przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach partnerstwa w zarządzaniu, we współpracy z Przedstawicielstwem Komisji Europejskiej oraz Biurem Informacyjnym Parlamentu Europejskiego w Polsce.
0 1 0 29.08.2011Rusza ósme badanie wykorzystania poczty elektronicznej w PolsceRozpoczyna się kolejna, ósma już edycja jedynego w Polsce badania wykorzystania poczty elektronicznej. Ankieta opracowana przez specjalizującą się w e-mail marketingu firmę SARE będzie dostępna przez trzy tygodnie. Jej cel to zebranie opinii i deklarowanych preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także opisów sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz pracy zawodowej.