0 1 0 0 0 17.06.2011Specjalista w zarządzaniu ryzykiem promocji wchodzi do PolskiMando, lider w sektorze zarządzania ryzykiem promocji sprzedaży, wprowadza na rynek polski swoją ofertę Fixed Fee. Mando od ponad trzydziestu lat współpracuje z wieloma markami oraz agencjami w Europie, doradzając, jak poszerzać ofertę promocyjną, a jednocześnie zabezpieczać budżet przed over-redemption. (promocja)
0 1 0 0 0 17.06.2011TBWAPR dla spółki Euro Poznań 20121 czerwca agencja TBWAPR rozpoczęła współpracę ze spółką Euro Poznań 2012, odpowiedzialną za przygotowania Stadionu Miejskiego w Poznaniu do Mistrzostw UEFA Euro 2012. Stadion jest jedną z czterech polskich aren, na których odbędą się turniejowe mecze.
0 1 0 0 0 17.06.2011Laureaci trzeciej edycji PNSA nagrodzeni16 czerwca podczas gali w warszawskim hotelu Hilton nagrodzeni zostali laureaci trzeciej edycji konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010. Kandydaci rywalizowali ze sobą w dziewięciu kategoriach. 24 finalistów, spośród których wyłoniono 7 laureatów, wybrały komisje sędziowskie pod nadzorem kapituły sędziowskiej konkursu oraz PwC.
0 1 0 0 0 17.06.2011Polska Fundacja Sportu i Kultury z nową ambasadorką i nową agencją kreatywnąAgnieszka Chrzanowska, znana piosenkarka, kompozytorka i aktorka, dołączyła do grona dotychczasowych ambasadorów Polskiej Fundacji Sportu i Kultury. Ponadto 9 czerwca Fundacja podpisała list intencyjny o współpracy z agencją kreatywną Reklama z Duszą.
0 1 0 0 0 17.06.2011Po „lądowaniu” w Galerii KazimierzTrwa czterodniowy event promujący nowe połączenie z Krakowa do Gdańska, uruchomione przez linie Eurolot. W sąsiedztwie niemal 10-metrowego samolotu-dekoracji klienci krakowskiej Galerii Kazimierz otrzymują informacje o nowych możliwościach podróży nad polskie morze.
0 1 0 0 0 17.06.2011RMF Maxxx rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów informacyjnychOd 24 czerwca RMF Maxxx rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów informacyjnych, obok istniejących już na jego antenie serwisów lokalnych. Serwisy będą przygotowywane przez newsroom stacji i prezentowane przez jej dziennikarzy.
1 1 0 0 0 16.06.2011Czarujący świat Liptona (wideo)„Czarujący świat Lipton” to hasło akcji promocyjnej herbaty w piramidkach, przygotowanej dla marki Lipton przez agencję TequilaPolska. Loteria rozpoczyna się 20 czerwca i potrwa do 28 sierpnia br. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej i odpowiada za realizację projektu.
0 1 0 0 0 16.06.2011Biura podróży wydały blisko 13 mln zł na reklamę w radiuPrawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym reklamodawcą wśród touroperatorów było TUI Poland – wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.
0 1 0 0 0 16.06.2011Nowa agencja na rynkuZ początkiem czerwca rozpoczęła działalność agencja Aj, która świadczy usługi z zakresu PR-u i marketingu. Agencja zajmuje się obsługą firm oraz działa projektowo jako podwykonawca. Założycielkami firmy są Agnieszka Pieńczykowska i Justyna Pałys.
0 1 0 0 1 16.06.2011Netia rezygnuje z Tomasza KotaAktor Tomasz Kot definitywnie znika z marketingowych planów Netii. Choć telewizyjne spoty cieszyły się dużą popularnością, Netia woli postawić na promocję w Internecie – zapowiada w rozmowie z Money.pl prezes operatora, Mirosław Godlewski.