1 1 0 0 0 28.07.2011Wilkinson dopiął swego: Rewiński się ogolił (wideo)Kampania „Cała Polska goli Siarę!” prowadzona przez agencję marketingową Let’s Evolve Marketing dla marki Wilkinson zakończyła się sukcesem: Jan Rewiński zgolił brodę. Marka Wilkinson pozyskała przy tej okazji 40 tys. fanów na Facebooku. Film – relację z golenia Rewińskiego na YouTube obejrzało ponad 280 tys. osób.
1 1 0 0 0 28.07.2011Reklama stadionu po kolacji na murawie (audio)Od 26 lipca na antenie poznańskiego Radia Merkury pojawia się spot promujący Stadion Miejski w Poznaniu. W spocie wykorzystano treść zwycięskiego tekstu promującego stadion, nadesłanego na konkurs „Kolacja na Stadionie”. Narratorem w spocie jest aktor Jacek Rozenek.
0 1 0 0 0 28.07.2011Redd’s zleca badanie natury kobiecej ciekawościNa zlecenie „Ambasady Ciekawości Redd`s” TNS OBOP rozpoczął pierwsze w Polsce „badanie kobiecej ciekawości”. Akcję wspierają ambasadorki projektu: aktorka – Olga Frycz, dziennikarka – Zuzanna Ziomecka oraz blogerka – Karolina Gliniecka. Wyniki zostaną opublikowane we wrześniu.
0 1 0 0 0 27.07.2011Nowa identyfikacja wizualna Netii nagrodzonaKilka miesięcy temu Netia pokazała swoje całkiem nowe oblicze. Kompleksowy rebranding marki obejmował kilka aspektów, w tym m.in. identyfikację wizualną firmy. Nowy CI Netii właśnie otrzymał nagrodę w prestiżowym międzynarodowym konkursie Red Dot Award: Communication Design.
0 1 0 0 0 27.07.2011Ryanair chce być bardziej zielonyRyanair zamierza zmienić wizerunek na bardziej ekologiczny. W zaplanowanej na koniec roku „zielonej” kampanii reklamowej, wymyślonej przez szefa firmy, kontrowersyjnego Michaela O’Leary’ego, podkreślany ma być niski poziom emisji zanieczyszczeń w samolotach irlandzkiej marki.
0 7 0 0 0 27.07.2011Galerie z trójwymiaremW ciągu minionych jedenastu miesięcy centra handlowe w dziesięciu miastach w całej Polsce gościły wystawę „Street Art 3D”. W 2010 r. oglądali ją mieszkańcy Katowic, Warszawy, Szczecina i Wrocławia, w 2011 zaś Bydgoszcz, Zabrze, Łódź, Gdańsk, Toruń i Gniezno. Prezentowane były prace jednego z nielicznych na świecie artystów specjalizujących się w malarstwie 3D, Manfreda Stadera.
0 1 0 0 0 27.07.2011Euro RSCG Marketing House tworzy system wspomagający zarządzanie akcjami samplingowymiAgencja Euro RSCG Marketing House opracowała narzędzia wspomagające koordynację akcji promocyjnych w terenie. System oferuje zarządzanie akcjami samplingowymi na etapie ich przeprowadzania, jak również zbieranie danych niezbędnych do analizy efektywności i planowania podobnych działań w przyszłości.
0 1 0 0 0 27.07.2011Fundacja PZU odkupiła dla Polski obraz GierymskiegoObraz „Żydówka z pomarańczami” Aleksandra Gierymskiego po 67 latach powrócił do Muzeum Narodowego w Warszawie. Fundacja PZU pokryła całość kwoty związanej z zakupem i konserwacją obrazu. Obraz został kupony w drodze negocjacji od poprzedniego właściciela. W zeszłym roku po interwencji Ministerstwa Kultury został wycofany w aukcji w Niemczech. Kwota transakcji nie zostanie ujawniona.
0 1 0 0 0 27.07.2011Serwisy turystyczne w sieci Ad-ViceW lipcu do portfolio sieci reklamowej dołączyło czterdzieści nowych witryn turystycznych należących do grupy Enovatis. Wśród nich są m.in. wakacje.pl oraz easygo.pl. Witryny wzmocniły kategorię turystyka.
0 1 0 0 0 27.07.2011Zakupy impulsowe dla czytelniczekEdipresse Polska otwiera sklep internetowy WaszeOkazje.pl. Powstał on z myślą o czytelniczkach pism kobiecych – dwutygodników „Przyjaciółka” i „Pani Domu” oraz miesięcznika o zdrowym stylu życia „Vita”. Zawiera asortyment atrakcyjny dla tych grup celowych.