0 1 0 0 0 2.08.2011UOKiK nakłada kary na One-2-One, Wedla i AflofarmPrezes UOKiK zakwestionowała praktyki spółek: One-2-One, organizatora konkursu telewizyjnego, E. Wedel, organizatora loterii promocyjnej ptasiego mleczka oraz Aflofarm Fabryka Leków, producenta m.in. suplementów diety NeoMag, jako mogące wprowadzać konsumentów w błąd.
0 1 0 0 0 2.08.2011PR „Simsów” w rękach Telma Group CommunicationsTelma Group Communications rozszerza współpracę z firmą Electronic Arts Polska. Od sierpnia zajmuje się działaniami PR marki The Sims.
3 1 0 0 0 2.08.2011Kampania „Nie łykaj jak pelikan” zachęca do uważnego czytania umów (wideo)Akcja „Nie łykaj jak pelikan” jest skierowana do konsumentów podpisujących dokumenty o zobowiązaniach finansowych. Pelikan przestrzega nieostrożnych i nieczytających zapisów umów przed błędem, którego skutki mogą trwać jeszcze długie lata. W ramach akcji zostało udostępnione „Pogotowie Pelikana“, gdzie każdy może zgłosić się z nurtującym go pytaniem lub skorzystać z porad zawartych na stronie internetowej.
0 1 0 0 0 2.08.2011Internauci o swoich wakacjachTegoroczne lato nie rozpieszcza pogodą, ale mimo wszystko wyjeżdżamy na urlopy. Firma badawcza Acxiom przyjrzała się profilom 3262 internautów, którzy podzielili się informacjami o tym, jak spędzają wakacje. Co trzecia osoba, która wypełniła ankietę w programie „Offersclick”, odpowiedziała, że w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jeden jej wyjazd wakacyjny był wyjazdem za granicę.
1 1 0 0 0 1.08.2011Powstanie Warszawskie w telefonie (wideo)Agencja Adv.pl wdrożyła na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego warstwę w aplikacji „Warszawa ‘44”. Umożliwia ona użytkownikom smartfonów zobaczenie na mapie stolicy ponad 70 punktów, które związane są z Powstaniem Warszawskim.
0 1 0 0 0 1.08.2011Tesco Polska i Genesis PR nagrodzone w Stevie IBA 2011W międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2011 nagrodzone zostały kampanie Tesco Polska i agencji Genesis PR.
1 1 0 0 0 1.08.2011Rynek reklamy w Polsce w pierwszej połowie 2011 roku – raport MPGWedług szacunków domu mediowego MPG krajowy rynek reklamy w I połowie 2011 r. wzrósł o 8,5% w stosunku do analogicznego okresu 2010 r., osiągając poziom 3,84 mld zł netto. Tak duży wzrost spowodowany został obniżonymi na skutek katastrofy smoleńskiej wydatkami w kwietniu 2010 r. Przy założeniu nieobniżonego poziomu aktywności w tym okresie – wzrost rynku w I połowie bieżącego roku wyniósłby 5,4%.
0 1 0 0 0 1.08.2011Dorota Wellman twarzą kampanii ActiviiAgencja Young & Rubicam przygotowała nową kampanię telewizyjną marki Activia (Danone) z udziałem Doroty Wellman.
0 1 0 0 0 1.08.2011Agencja Afekt wysoko oceniona w badaniachKlienci agencji Afekt należą do grona najbardziej zadowolonych ze świadczonych usług – wskazują wyniki badania Millward Brown SMG KRC, przeprowadzonego na zlecenie „Media & Marketing Polska” (VFP Communications Ltd) wśród klientów agencji BTL i marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 0 1.08.2011Don Solos uwodzi w InternecieJuż przez ponad miesiąc nadużywający soli kelner uwodziciel Don Solos przekonuje użytkowniczki Facebooka do ograniczania ilości soli w posiłkach. Jego aktywność to tylko jedno z wielu działań prowadzonych przez markę Morliny w ramach kampanii „Mniej soli”.