0 1 0 0 0 26.08.2011Wybrano logotyp Portu Lotniczego Warszawa-ModlinW przetargu na logo powstającego lotniska władze Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin wybrały projekt agencji brandingowej SaltPepper Brand Design.
2 1 0 0 0 26.08.2011„Premiery i bestsellery” Wedla (wideo)Od 1 sierpnia do 31 października br. trwa filmowy konkurs marki Wedel. Można w nim wygrać wyjazd do Hollywood dla dwóch osób oraz zestawy kina domowego 3D.
0 3 0 0 0 26.08.2011Kolejna kampania marki Viceversa z Beatą SzarłowskąW kampanii promującej jesienno-zimową kolekcję marki odzieżowej Viceversa ponownie występują: Beata Szarłowska, gwiazda programu Top Model oraz znany ze światowych wybiegów Mariusz Smoliński.
0 1 0 0 0 26.08.2011IDMnet odzyskuje pozycję lidera wśród sieci reklamowychWedług badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2011 r. firma IDMnet odzyskała pozycję lidera rynku sieci reklamowych, notując zasięg przekraczający 18,6 milionów realnych użytkowników. Na drugim miejscu znalazła się Grupa ARBOinteractive (17,9 mln RU), a na trzecim sieć reklamowa Ad-vice (11,8 mln RU).
0 1 0 0 0 26.08.2011Polacy po raz trzeci z rzędu zwycięzcami Google Online Marketing Challenge w EuropieZespół studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie już po raz trzeci z rzędu został europejskim laureatem organizowanego przez Google światowego konkursu marketingu internetowego Online Marketing Challenge. Dodatkowo poznańscy studenci informatyki stosowanej z Wydziału Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza dotarli do półfinału rywalizacji.
0 1 0 0 0 26.08.2011Byli prezydenci aktywni w InternecieByli prezydenci RP mogą być wzorem dla wszystkich polityków pod względem wykorzystania Internetu. Zarówno Aleksander Kwaśniewski, jak i Lech Wałęsa korzystają z dobrodziejstwa Sieci od kilku lat. Prezydent Wałęsa jest tak aktywnym internautą, że zdjęcia na Blipie przesyłał nawet ze szpitala podczas choroby. Prezydent Kwaśniewski aktywnie prezentuje online swoją działalność m.in. w ramach własnej fundacji i strony personalnej.
1 1 0 0 0 26.08.2011Kolejna edycja programu „Drogi zaufania” (wideo)Rozpoczyna się kampania medialna programu „Drogi zaufania”. Od 25 sierpnia w telewizji Polsat emitowany jest pierwszy tegoroczny spot. Później pojawi się on również m.in. w TVN i TVP.
0 2 0 0 0 26.08.2011Czy Kuba Wojewódzki ma „social factor”?Ma największe grono fanów w serwisie Facebook wśród wszystkich polskich celebrytów. Kontrowersyjny dziennikarz ma być magnesem w najnowszej kampanii promocyjnej Play. Jego wpływ na społeczności jest jednak dyskusyjny, jak pokazują dane z systemu Napoleon. Agencja Cheese Cat przygotowała analizę jego oddziaływania na konsumentów.
0 2 0 0 2 26.08.2011Fani odchodzą ze strony o biegunce „Nie biegam”Fani strony „Nie biegam” na Facebooku zaczęli z niej odchodzić. Od 1 do 24 sierpnia aż 1116 osób kliknęło przycisk „Nie lubię” na fan page’u specyfiku, który ma powstrzymywać biegunkę.
0 2 0 0 0 26.08.2011Fala krytyki zalewa polityków – raport Press-ServiceW przedwyborczym okresie szefowie partii politycznych mają coraz więcej powodów do zdenerwowania. W prasie z miesiąca na miesiąc więcej miejsca zajmują tematy polityczne, a jednocześnie częściej krytykuje się liderów ugrupowań. W lipcu wskaźnik publikacji negatywnych osiągnął niespotykany w poprzednich miesiącach poziom – wynika z badania „Scena Polityczna” autorstwa Press-Service Monitoring Mediów.