Czy Kuba Wojewódzki ma „social factor”? - Marketing przy Kawie
Czy Kuba Wojewódzki ma „social factor”?
  • 0
  • 2
26.08.2011

Czy Kuba Wojewódzki ma „social factor”?

Ma największe grono fanów w serwisie Facebook wśród wszystkich polskich celebrytów. Kontrowersyjny dziennikarz ma być magnesem w najnowszej kampanii promocyjnej Play. Jego wpływ na społeczności jest jednak dyskusyjny, jak pokazują dane z systemu Napoleon. Agencja Cheese Cat przygotowała analizę jego oddziaływania na konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 sierpnia 2011

25 sierpnia 2011