0 1 0 19.12.2011GG Network nowym członkiem zwyczajnym IABSpółka GG Network, właściciel popularnego w Polsce komunikatora Gadu-Gadu (GG), dołączyła do grona członków zwyczajnych IAB Polska.
0 1 0 19.12.2011Mniam.tv – nowa marka Platige Image.Mniam.tv to firma specjalizująca się w realizacji reklam produktowych. Jest to nowa marka w grupie Platige Image.
0 1 0 19.12.2011Wyniki badania I edycji kampanii Twójoutdoor.plInteraktywny Instytut Badań Rynkowych zbadał na zlecenie Grupy Ströer i Cityboard Media pierwszą falę kampanii Twójoutdoor.pl.
0 1 0 19.12.2011Polskie Radio przyznało nagrody18 grudnia w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia Honorowych i Złotych Mikrofonów 2011, a także Diamentowej Batuty.
0 1 0 19.12.2011Informacje w reklamach – nowe prawo18 grudnia wchodzi w życie nowa ustawa o kredycie konsumenckim. W ustawie znalazły się także regulacje dotyczące informacji zamieszczanych w reklamach.
0 1 0 19.12.2011Durex rozpoczyna współpracę z agencją PRPrzetarg na prowadzenie działań PR dla marki Durex wygrała agencja Multi Communications.
0 1 0 19.12.2011Zgoda na koncentrację: Jeronimo Martins DystrybucjaPrezes UOKiK wyraziła zgodę na nabycie przez Jeronimo Martins Dystrybucja części mienia spółki Zatoka.
0 1 0 19.12.2011Macadamia wybrała agencję reklamowąAmerykańska marka Macadamia Natural Oil (kosmetyki do pielęgnacji włosów) podpisała umowę z agencją Projekt 77.
1 1 0 19.12.2011Adam Małysz w wizerunkowej kampanii Generali (wideo)21 grudnia Generali rozpocznie wizerunkową kampanię reklamową. Kreacja wykorzystuje wizerunek Adama Małysza z którym Generali współpracuje na płaszczyźnie sponsorskiej już od 7 lat. Działania reklamowe firmy obejmą okres 19 grudnia 2011 – 22 stycznia 2012 .
0 1 0 19.12.2011Raport: święta singliZespół serwisu eDarling zapytał polskich singli o ich świąteczne zwyczaje i zbadał rozbieżności między ich wyobrażeniami na temat idealnych świąt a tym, jak w rzeczywistości spędzają Boże Narodzenie.