0 1 0 0 0 6.09.2011Kod QR przypomni młodym o KOR23 września przypada 35. rocznica powstania Komitetu Obrony Robotników. Z tej okazji koalicja organizacji pozarządowych przygotowuje projekt „Zakładajcie Komitety”.
0 1 0 0 0 6.09.2011Nowe piwa KP, nowe reklamyOd września na półki sklepowe trafił Żubr Ciemnozłoty, od października trafi na nie Książęce Pszeniczne. Jesienią także pojawi się Redd's Cranberry. Wprowadzaniu tych nowości produktowych Kompanii Piwowarskiej towarzyszyć będą intensywne działania reklamowe.
1 1 0 0 0 6.09.2011mBank powraca do św. Krzysztofa (wideo)Patron kierowców po raz kolejny pojawia się w kampanii reklamowej mBanku. Tym razem został symbolem Gwarancji Najniższej Ceny na ubezpieczenia komunikacyjne i zapewnia, że kupując polisę w mBanku, klient zapłaci najniższą stawkę lub otrzyma zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdzie tańszą ofertę.
0 1 0 0 0 5.09.2011Loycon wdraża program lojalnościowy dla sieci szkół tańcaPlatforma Marketingowa Loycon zostanie wykorzystana do rozbudowy i obsługi istniejącego już programu lojalnościowego tarnobrzeskich szkół tańca Samba. Umożliwi to modyfikację i wprowadzenie nowych funkcjonalności.
0 2 0 0 0 5.09.2011Wielicka kopalnia promuje się online i offlineJeszcze przez ponad dwa tygodnie trwać będzie internetowa kampania promująca trasę turystyczną kopalni soli w Wieliczce oraz hotel Grand Sal. Do 9 września prowadzona jest również promocja wielickiej trasy turystycznej na Rynku Głównym w Krakowie. Kopalnia szuka też swego nowego bohatera-opiekuna (oprócz znanego już Skarbnika). Wykreować mają go dzieci oraz młodzież.
0 1 0 0 0 5.09.2011Dwie kampanie IRR dla LenovoRuszyła pierwsza z dwóch kampanii realizowanych przez Instytut Rozwoju Reklamy dla Lenovo – producenta sprzętu komputerowego. IRR przygotował polską odsłonę kampanii promującej DO Tour oraz kampanię wprowadzająca na rynek polski Lenovo IdeaPad Tablet K1.
0 1 0 0 0 5.09.2011Gortat w menu restauracji SphinxSieć restauracji Sphinx wydała menu wzbogacone o elementy lifestylowe. W menu, które klienci mogą zabrać ze sobą, obok listy dań można znaleźć przepisy, a także rozmowy i artykuły na temat kulinariów, rozrywki oraz podróży. Gwiazdą „Sphinx Menu” jest Marcin Gortat, który promuje na okładce menu na wynos.
1 1 0 0 0 5.09.2011Nowa kampania wizerunkowa ubezpieczycielaLink4 wystartował z nową kampanią reklamową. Jej celem jest promocja wysokiej jakości likwidacji szkód świadczonej przez towarzystwo.
0 1 0 0 0 5.09.2011Powstaje PremiumAd: oferta sprofilowanych pakietów online6 września zainaugurowana została PremiumAd – oferta sprofilowanych pakietów reklamowych online. W ofercie znajdują się sprofilowane kanały komunikacji docierające do tych segmentów konsumentów, które są bardziej atrakcyjne dla reklamodawców w takich obszarach tematycznych, jak biznes i finanse, informacja i opinia, nowe technologie, motoryzacja czy nieruchomości.
0 1 0 0 0 5.09.2011Nowa międzynarodowa kampania ŁukoilWe wrześniu ruszyła nowa kampania sprzedażowa spółki Łukoil. Promocja potrwa do końca października 2011 roku. W tym czasie klienci jej stacji mogą tankować taniej w każdą środę. Promocja obejmuje kilka krajów w Europie: Polskę, Belgię, Węgry, Republikę Czeską oraz Słowację.