0 1 0 27.01.2012Konkurs: „Gorąca misja Cin&Cin”„Gorąca misja Cin&Cin” to kolejna odsłona nowej linii komunikacji marki, zapoczątkowanej 21 listopada 2011 r. przez spot telewizyjny „Agentki Cin&Cin”. Centralnym elementem akcji będzie konkurs, który zostanie poprzedzony działaniami BTL, zaś między 20 stycznia a 15 lutego także wzmożonymi aktywnościami w Internecie.
0 1 0 27.01.2012Raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści”Raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści” stawia pod znakiem zapytania obraz świata kultury niszczonego przez „piratów” poprzez nielegalne ściąganie i kopiowanie muzyki, filmów i książek.
0 1 0 27.01.2012Spółka Euro Poznań 2012 zadba o public relationsAgencja Prelite wygrała konkurs na obsługę public relations spółki Euro Poznań 2012. Współpraca obu podmiotów rozpoczęła się w styczniu.
1 1 0 27.01.2012Nowa odsłona reklam Tesco (wideo)W spocie „Paluszek” występują znani brand heroes marki Tesco – Henio i jego żona Krystyna. Niezręczność Henia doprowadza do małego wypadku.
1 1 0 27.01.2012„Kocha… Lubi…” – kinowa kampania biżuterii W.Kruk (wideo)Przyjemność z wręczania bliskiej osobie prezentu to główny przekaz spotu reklamowego marki W.Kruk, który od 27 stycznia będzie emitowany w sieci kin Cinema City w największych polskich miastach przed każdym seansem filmowym.
1 1 0 27.01.2012Tomasz Bagiński reżyserem trailera do „Wiedźmina 2” (wideo)Firma CD Projekt Red ogłosiła oficjalną datę premiery „Wiedźmina 2: Zabójcy Królów” w wersji na platformę Xbox 360 – 17 kwietnia tego roku. 26 stycznia odbyła się natomiast polska premiera intro w reżyserii Tomasza Bagińskiego, zrealizowanego w studiu Platige Image.
1 1 0 27.01.2012Podsumowanie kampanii „Każdy stopień ma znaczenie” (wideo)Firma Danfoss oraz agencja Ciszewski MSL zrealizowały ogólnopolską kampanię edukacyjną „Każdy stopień ma znaczenie”. Partnerem akcji był Główny Inspektorat Ochrony Środowiska.
0 1 0 27.01.2012Nowa odsłona komunikatora GGTrwają ostatnie testy przed wydaniem nowej wersji popularnego komunikatora Gadu-Gadu (GG). Program służący polskim internautom do codziennej komunikacji przeszedł gruntowne zmiany. Jego najnowsza wersja przynosi szereg istotnych nowości.
0 1 0 27.01.2012Przedłużony termin zgłoszeń do IAB CreativeShowcaseIAB Polska przedłuża termin nadsyłania zgłoszeń do zimowej edycji konkursu IAB CreativeShowcase. Prace można przesyłać do 3 lutego. Ogłoszenie wyników nastąpi 13 lutego.
0 1 0 27.01.2012New Communications wyłącznym przedstawicielem reklamowym Nikkei w PolsceZ początkiem roku firma New Communications została wyłącznym przedstawicielem reklamowym Nikkei Inc. w Polsce.