1 1 0 0 0 30.05.2011Wspólna promocja marki Plusssz i Multikina (wideo)Rozpoczyna się wspólna promocja marki Plusssz i Multikina. Akcja potrwa do końca czerwca i będzie prowadzona w sieci Multikin na terenie całego kraju. Promocja zostanie wsparta kampanią BTL oraz działaniami PR.
0 1 0 0 0 30.05.2011Gorenje rozdaje nagrody„Spełniaj marzenie z Gorenje”, to hasło przewodnie konkursu organizowanego przez markę Gorenje, jednego z największych producentów urządzeń gospodarstwa domowego w Europie.
0 1 0 0 0 30.05.2011Badania słuchalności radia na rynkach europejskichKomitet Badań Radiowych zaprezentował badanie Radio Track podczas tegorocznej konferencji Europen Media Research Organizations, w czasie której spotkali się przedstawiciele instytutów oraz organizacji zajmujących się badaniem mediów z całej Europy.
0 1 0 0 0 30.05.2011T-Mobile już na FacebookuOd 5 czerwca globalna marka T-Mobile zaoferuje polskim klientom swoje usługi, a już teraz można zostać jej sympatykiem na Facebooku.
0 1 0 0 0 30.05.2011Agencja Media&Doradztwo dołączyła do sieci EuracsisAgencja PR Media&Doradztwo została członkiem europejskiej sieci EURACSIS. Jest to sieć zrzeszająca firmy z 27 krajów Unii Europejskiej, które oferują usługi public relations, komunikacji zintegrowanej oraz profesjonalnej organizacji eventów.
0 1 0 0 0 30.05.2011Posadź Drzewo po raz piątyRusza piąta edycja akcji Posadź Drzewo, którą na zlecenie polskiego oddziału koncernu Tetra Pak realizuje agencja reklamowa Opus B we współpracy z agencją E_misja Interactive 360. Tym razem, dzięki zaangażowaniu internautów Tetra Pak ma zamiar zasadzić 160 tys. drzew w polskich parkach narodowych.
0 1 0 0 0 30.05.2011Marketing słodyczy w Akademii Leona Koźmińskiego1 czerwca 2011 r. w Akademii Leona Koźmińskiego odbędzie się „Dzień czekolady”, czyli cykl wykładów i warsztatów poświęconych marketingowi słodyczy, a szczególnie czekolady, oraz trendom na rynku kakao.
1 1 0 0 0 30.05.2011Devi odświeża markę (wideo)Devi, firma oferująca elektryczne systemy grzewcze, odświeża markę. Zmiany obejmują zarówno logo, jak i nową strategię marki. Nowe logo zaprojektowała duńska agencja Kontrapunkt.
1 1 0 0 0 30.05.2011Kampania po sąsiedzku (wideo)W telewizji, radiu i internecie trwa zintegrowana kampania serwisu Tablica.pl, pt. „Sprzedawaj po sąsiedzku”. Ideą serwisu jest dostarczenie prostego sposobu na pozbycie się rzeczy, których nie potrzebujemy, a które mogą przydać się innym.
1 1 0 0 0 30.05.2011Nowa kampania reklamowa ING (wideo)W kampanii Otwartego Konta Oszczędnościowego ING Bank Śląski sięga po kolejną uniwersalną prawdę życiową – jaki stan konta, taki stan ducha. W spocie telewizyjnym wypowiada ją Marek Kondrat, składając życzenia dobrego stanu konta solenizantom obchodzącym w danym dniu imieniny.